يكشنبه 3 خرداد 1383

مزروعي: پايان كار مجلس اصلاحات پايان اصلاحات نيست، امروز

علي مزروعي نماينده رد صلاحيت شده اصفهان در مجلس ششم، پايان كار مجلس اصلاحات را پايان اصلاحات ندانست و گفت: اينكه عده‌‏اي فكر كنند با پايان كار مجلس يا دولت اصلاحات، اصلاحات نيز به پايان مي رسد، سخت در اشتباهند.
وي تصريح كرد: اصلاحات ريشه در اراده اكثريت دارد و تا وقتي كه اراده اكثريت مردم به پيشبرد اصلاحات باشد، اصلاحات تعطيل ناشدني است.
عضو فراكسيون جبهه دوم خرداد در مجلس تاكيد كرد: مردم خواست اصلاحاتي خود را از راه‌‏هاي جديدي كه با تكيه و تجربه اين چند ساله كسب كرده‌‏اند، ادامه خواهند داد.
مزروعي در خصوص آغاز به كار مجلس هفتم با بيان اين نكته كه همه مي دانند كه مجلس هفتم در چه شرايطي و با چه شكل خاصي به وجود آمده است، ابراز عقيده كرد: اكثريت نمايندگان مجلس هفتم در يك شرايط غير رقابتي و رانتي وارد مجلس شدند و بعيد است كسانيكه در اين شرايط مسووليتي به عهده آنان نهاده شود، بتوانند پاسخگوي مطالبات واقعي مردم باشند.
مزروعي اضافه كرد: البته محافظه كاران مجلس هفتم چون ادعاي نمايندگي مردم را دارند، لذا درصدد خواهند بود تا رضايت نسبي مردم را به دست آورند و اين امر موجب مي شود تا جاييكه ممكن است يك چهره نسبتا كارآمدي از خود نشان دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: برخي از اين راه يافتگان به مجلس هفتم به دليل عدم تجربه، صحبت هاي ناپخته و نسنجيده اي را بيان كردند كه اميدواريم پس از قرار گرفتن در مسند نمايندگي به پختگي و درايت كافي دست يابند.
عضو فراكسيون جبهه دوم خرداد تصريح كرد: وقتي منتخبان مجلس هفتم به صورت مستقيم با مسايل جامعه دست و پنجه نرم كنند، به تدريج اختلاف مواضع آنان آشكار خواهد شد كه البته ما اميدواريم كارآمدي اين مجلس هرچه سريعتر اتفاق افتد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8056

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مزروعي: پايان كار مجلس اصلاحات پايان اصلاحات نيست، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016