چهارشنبه 6 خرداد 1383

رييس قوه‌ي قضاييه: در آينده‌ي نزديك شاهد ايجاد سيستم قضايي الكترونيك خواهيم بود، ايسنا

رييس قوه‌ي قضاييه در مراسم افتتاح مركز جامع خدمات كاربردي ارتباطات و فناوري اطلاعات در روستاي قرن‌آباد، طي ارتباط ON-LINE خود با اين مركز كه در ساعت 16 انجام گرفت، گفت: استفاده از صنعت IT يكي از پايه‌هاي اصولي توسعه‌ي ارتباطاتي، اقتصادي، قضايي در كشور خواهد بود.
به گزارش خبرنگار سرويس فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، آيت‌الله هاشمي شاهرودي افزود: ما نيز در دستگاه قضايي به اين نتيجه رسيديم كه از بحث IT مي‌توانيم استفاده‌هاي زيادي در سيستم قضايي داشته باشيم، در اين زمينه تلاش‌هاي عظيمي در حال انجام است و در آينده نزديك انشاءالله، شاهد ايجاد سيستم قضايي الكترونيكي خواهيم بود.
وي، گفت: اين اقدام بسيار عظيم بوده و در خدمت‌رساني مديران دولت، دستگاه قضايي و ساير دستگاه‌ها به مردم بسيار موثر است به طوري كه ارتباط مردم را با مسؤولان دستگاه‌ها تضمين خواهد كرد. همچنين به رابطه‌ي بين مردم و مسؤولان شفافيت مي‌بخشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس‌قوه‌ي قضاييه تصريح كرد: با استفاده از اين فناوري، سرعت و دقت عمل افزايش يافته و خدمات بسياري را براي اساس طرح دولت الكترونيك و نظام سيستم قضايي الكترونيك، مي‌توان به مردم ارائه و عرضه كرده و دستگاه‌ها نيز كارشان را دقيق‌تر انجام خواهند داد.
وي، اظهار اميدواري كرد كه در اجراي اين پروژه بتوان از اين تكنيك و فناروي در خدمت‌رساني عمده به مردم استفاده كرد و در رسيدن به اهداف و ارزش‌هاي اسلامي هر چه سريع‌تر پيش رفت.
وي، در پايان گفت: با به كار بردن اين سيستم در كار دستگاه‌ها، انتظارات هميشه‌ي مردم از مسؤولان و دستگاه‌ها برآورده خواهد شد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8174

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس قوه‌ي قضاييه: در آينده‌ي نزديك شاهد ايجاد سيستم قضايي الكترونيك خواهيم بود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016