پنجشنبه 7 خرداد 1383

خاتمي: وجود تشكيلات موازي اطلاعاتي موجب صدمه‌ديدن عرصه‌ي اطلاعات و امنيت كشور مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي، تاكيد كرد: دستاوردهاي وزارت اطلاعات، در عرصه‌ي اطلاعات و امنيت كشور در طول سال‌هاي گذشته موجب افتخار دولت و مردم بوده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس‌جمهور كه در جمع تعدادي از اعضاي وزارت اطلاعات سخن مي‌گفت، با تحليل اوضاع امروز جهان و چگونگي برخورد با تهديدها اظهار داشت: عملكرد وزارت اطلاعات در چند سال گذشته، موجب تامين منافع و رفع مخاطرات بسياري شده است.

خاتمي با بيان اينكه تاريخ درباره‌ي چهره‌ي مطلوب و تعامل سازنده‌ي وزارت اطلاعات در اين سال‌ها براي تامين امنيت كشور و نظام و مردم قضاوت مثبتي خواهد كرد، گفت: مديريت كشور در بخش‌هاي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي بهره‌هاي فراواني از دستاوردهاي وزارت اطلاعات برده است.

رييس‌جمهور با ابراز خرسندي از وجود چشم‌انداز و برنامه‌هاي بلندمدت و كارآمد وزارت اطلاعات براي پيشبرد امور و دسترسي به اهداف خود گفت: در جهان كنوني نمي‌توان با تحليل‌هاي متوهمانه و ذهني تهديدها را از ميان برد و فرصت‌ها را ايجاد كرد.

خاتمي كار مخلصانه‌ي خدمتگزاران بي‌نام و نشان ولي صديق و پاكباز وزارت اطلاعات را با وجود مشكلات و كمبودهاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري در كشور ستود و بر پرهيز از تعصب‌هاي بيجا و ايجاد نوآوري در برخورد با تهديدهاي نوين تاكيد كرد.

رييس‌جمهور تحولات اخير منطقه را برشمرد و ضرورت هوشياري بيش از پيش در برابر دشمنان را خاطر نشان ساخت و گفت: سياست ما دفاع از منافع خود و جلوگيري از تجاوز بيگانگان است.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خاتمي با بيان اينكه ما از تنش آفريني‌ها در منطقه ناراضي هستيم و كارهاي تروريستي و خشونت‌آميز را از سوي هر كس كه باشد محكوم مي‌كنيم و البته سهم قدرت‌هاي بزرگ را در ايجاد خشونت، امنيتي كردن فضاي جهان و منطقه و تحريك‌ حركت‌هاي حركت‌هاي خشونت‌گرا بسيار بالا مي‌دانيم، گفت: شعار ما شعار صلح و همزيستي بر اساس اجراي عدالت در دنياست.

رييس جمهور هماهنگي نظام اطلاعاتي و داشتن درك و بينش صحيح از موقعيت كنوني كشور را ضروري خواند و وجود تشكيلات موازي اطلاعاتي را موجب صدمه ديدن عرصه‌ي اطلاعات و امنيت كشور دانست.

خاتمي هم‌چنين بر ضرورت هم‌سويي و هماهنگي وزارت اطلاعات با سياست خارجي كشور تاكيد كرد.

پيش از سخنان رييس‌جمهور حجت‌الاسلام والمسلمين علي يونسي وزير اطلاعات با قدرداني از مواضع و حمايت‌هاي رييس‌جمهور از اين وزارتخانه گزارش‌هايي از برخي از موفقيت‌هاي نيروهاي وزارت اطلاعات در عرصه‌هاي مختلف ارايه كرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8232

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خاتمي: وجود تشكيلات موازي اطلاعاتي موجب صدمه‌ديدن عرصه‌ي اطلاعات و امنيت كشور مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016