پنجشنبه 7 خرداد 1383

ابراز تاسف انجمن دفاع از آزادي مطبوعات از برخوردهاي اخير در هيات نظارت بر مطبوعات، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
شوراي مركزي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات، در جلسه‌ي روز چهارشنبه خود با اشاره به اينكه هيات نظارت بر مطبوعات بايد مظهر فرهيختگي و جايگاه بلند نظارت بر فعاليت‌هاي مطبوعاتي باشد؛ نسبت به رويداد روز دوشنبه‌ي هيات نظارت بر مطبوعات اعلام تاسف كرد.
ماشاء الله شمس‌الواعظين، سخنگوي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه نماينده‌ي مديران مسوول مطبوعات در هيات نظارت بر مطبوعات از سوي موكلين خود موظف به پيگيري آزاد و مسوولانه حقوق آنها در چارچوب اين هيات است، خاطرنشان كرد: اين دفاع بايد در فضاي آزاد و همراه با مصونيت باشد.
به گفته‌ي وي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خواسته است تا اخذ تضمين و حصول اطمينان از مصونيت نماينده‌ي مديران مسوول مطبوعات در هيات نظارت بر مطبوعات از برگزاري نشست‌هاي اين هيات خودداري ورزند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات، با ابراز اين ادعا كه به استناد به اصول 159 و 172 قانون اساسي اين انجمن، دادگاه ويژه‌ي روحانيت را فاقد وجاهت و پايگاه قانوني مي‌داند، افزود: در صورت اصرار اين دادگاه براي رسيدگي به شكايت نماينده‌ي مديران مسوول مطبوعات در هيات نظارت بر مطبوعات عليه رياست دادگاه ويژه‌ي روحانيت متذكر مي‌شويم كه دادگاه دادسراي انتظامي قضات بدوا بايد آقاي محسني اژه‌اي را از خدمت در دادگاه ويژه‌ي روحانيت معلق سازد تا موضوع از سوي يك قاضي بي‌طرف در اين دادگاه مورد بررسي قرار گيرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8233

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابراز تاسف انجمن دفاع از آزادي مطبوعات از برخوردهاي اخير در هيات نظارت بر مطبوعات، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016