جمعه 15 خرداد 1383

سعيد تقي‌پور مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
معاون امور مطبوعاتي و تبليغاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي سعيد تقي‌پور را به سمت مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي اين وزارتخانه منصوب كرد.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در حكمي كه از سوي سيدمحمد صحفي براي وي صادر شده، آمده است:
«برادر گرامي جناب آقاي سعيد تقي‌پور
ضمن قدرداني و سپاس از سال‌ها خدمت ارزشمند و صادقانه جناب آقاي مهرنوش جعفري، با عنايت به سوابق ممتد و تجارب ذي‌قيمت جناب عالي در فعاليت‌هاي روزنامه‌نگاري و مديريت مطبوعات و نيز حسن سلوك و ارتباط موثر با اصحاب بدين وسيله به عنوان مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي“ انتخاب مي‌شويد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انتظار مي‌رود با توجه به نيازهاي روزافزون فرهنگي و فضاي نوين مطبوعاتي كشور برنامه نوسازي و بهسازي عرصه‌ي اطلاع رساني را با ابتنا بر ارزش‌هاي ملي و ديني وجه همت قرار داده در اين راه از مشاركت فعالانه نهادهاي مدني و انجمن صنفي و حرفه‌اي براي اجراي سياست‌هاي فرهنگي و مطبوعاتي نظام مقدس جمهوري اسلامي بهره گيريد.
توفيق جناب عالي و همكاران محترم را از خداوند متعال خواستارم.»

بر اساس اين گزارش، سعيد تقي پور داراي كارشناسي حقوق است. از جمله مسووليت‌هاي پيشين وي مي‌توان به مديركلي امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در دوره‌ي وزارت سيد محمد خاتمي و دوازده سال مديرمسوولي روزنامه‌ي جهان اقتصاد اشاره كرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8526

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سعيد تقي‌پور مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016