دوشنبه 1 تير 1383

تشكيل كميته‌اي‌ پنج نفره براي نقد ازدرون جبهه دوم خرداد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
چهارمين جلسه‌ي شوراي هماهنگي جبهه‌ي دوم خرداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين كروبي و با موضوع «نقد گذشته با نگاه به آينده» طي چهار ساعت برگزار شد.

جميله كديور رييس شوراي هماهنگي جبهه‌ي دوم خرداد در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، بحث مشترك همه‌ي گروههاي حاضر در اين جلسه را ضرورت استمرار حركت گروههاي 18گانه زير يك چتر واحد عنوان كرد و افزود: گروههاي 18گانه در اين جلسه تاكيد كردند كه بايد در مواضع و عمل پايبندي خود را به اصول و قواعد مورد احترام مجموعه نشان دهند.

وي هم‌چنين تاكيد بر بازسازي جبهه‌ي دوم خرداد را از ديگر مباحث مشترك مطرح شده در جلسه‌ي اخير شوراي هماهنگي جبهه‌ي دوم خرداد عنوان كرد و افزود: گروههاي 18گانه تاكيد داشتند كه اين بازسازي بدون نگاه نقادانه نسبت به گذشته و ريشه‌يابي اشكالات و پذيرش برخي اشتباهات امكان‌پذير نخواهد بود.

كديور ادامه داد: توجه به ضوابط و اصول مورد احترام مجموعه همچون حركت در چارچوب نظام، قانون اساسي و آموزه‌هاي حضرت امام(ره)، حفظ مجموعه‌ي جبهه‌ي دوم خرداد با تكيه بر اهداف مشترك، ضرورت هماهنگي در رابطه با كليه‌ي مسايل مشترك به‌ويژه مباحثي كه آثار و تبعات آن متوجه مجموعه خواهد شد و ضرورت ادامه‌ي جلسات با حضور آقاي كروبي و 18 گروه عضو، از تاكيدات همه‌ي گروهها بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي هم‌چنين از تشكيل يك كميته‌ي پنج نفره از سوي جبهه‌ي دوم خرداد به منظور ادامه‌ي بررسي موضوعات جلسات گذشته‌ي اين مجموعه به صورت يك حركت نقادانه از درون خبر داد و افزود: در جلسه‌ي اخير قرار شد اين كميته‌ي پنج نفره تشكيل و به نقد دروني و مستمر از جبهه‌ي دوم خرداد و به موازات جلسات هفتگي آن بپردازد.

رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي گروههاي جبهه‌ي دوم خرداد در پايان با بيان اين‌كه سرنوشت گروههاي دوم خرداد به هم گره خورده است، گفت: در همين راستا همه‌ي گروههاي عضو تاكيد داشتند كه بايد جهت اصلاح برخي كاستي‌ها عظم و اراده و تلاش خود را نشان دهند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9188

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تشكيل كميته‌اي‌ پنج نفره براي نقد ازدرون جبهه دوم خرداد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016