سه شنبه 16 تير 1383

طي آخرين اعلامهاي شفاهي مسوولين وزارت کشور مراسمي در روز 18 تير برگزار نخواهد شد، ايلنا

طي آخرين اعلامهاي شفاهي مسوولين وزارت کشور و استانداري تهران مراسمي در روز 18 تير برگزار نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار" ايلنا"، پس از پيگيري‌‏هاي صورت پذيرفته توسط انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشکي تهران تا صبح امروز، علي رغم اعلام‌‏هاي شفاهي مسوولين وزارت کشور و استانداري تهران، هيچگونه ابلاغ کتبي و رسمي از سوي مسوولان مربوطه مبني بر عدم صدور مجوز جهت برگزاري مراسم 18 تير داده شده است.
يک عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي داشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشکي تهران در خصوص آخرين اقدامات اين تشکل دانشجويي، در خصوص درخواست مجوز برگزاري مراسم 18 تير ، گفت: با توجه به درخواست‌‏‏هاي کتبي و رسمي انجمن اسلامي دانشگاه تهران از استانداري تهران جهت اجراي مراسم روز 18 تير در مقابل سردر دانشگاه تهران و حسينيه ارشاد با حضور در استانداري تهران خواهان پاسخ رسمي مسوولين شديم.
وي ادامه داد: صبح ديروز به وزارت کشور مراجعه کرديم تا طي ديدار با آقاي مبلغ ؛ معاونت سياسي- امنيتي وزارت کشور در خصوص اجازه برگزاري مراسم در حسينيه ارشاد بحث و گفت‌‏وگو کنيم ، ليکن ايشان حضور نداشتند لاجرم در ملاقاتي که با کارشناسان دفتر سياسي وزارت کشور داشتيم، برآيند صحبت‌‏هاي آنان اين بود که تجمع در محل سربسته احتياج به مجوز ندارد.
اين عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشگاه تهران با بيان اين مطلب که اين تشکل خواهان پاسخ کتبي مسوولان وزارت کشور به درخواست مجوزشان مي باشند، تصريح کرد : پس از مراجعه به وزارت کشور در استانداري تهران حضور يافتم که اين حضور مقارن با جلسه کميته دانشجويي استانداري تهران بود و پس از اين جلسه هم با درخواست ما مخالفت شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مرکزي انجمن اسلامي دانشگاه تهران با تاکيد اين مطلب که تا زمان پاسخگويي کتبي و رسمي استانداري تهران پيگير برگزاري مراسم 18 تير در حسينه ارشاد خواهيم بود ، گفت: در صورتي‌‏که استانداري تهران کتبي به ما اعلام کند که اجازه برگزاري مراسم نداريم، علي‌‏رغم اينکه مخالف اين مطلب هستيم ليکن به عنوان يک تشکل دانشجويي با احترام به قانون مراسم خود را در آن محل برگزار نخواهيم کرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9773

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طي آخرين اعلامهاي شفاهي مسوولين وزارت کشور مراسمي در روز 18 تير برگزار نخواهد شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016