شنبه 27 تير 1383

كالين پاول: اگر ايران از برنامه‌ي هسته‌يي خود دست برندارد بهاي اقتصادي سنگيني را خواهد پرداخت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي
خبرگزاري رسمي هند به نقل از پاول مدعي شد: اگر ايران از برنامه‌ي هسته‌يي خود دست برندارد بهاي اقتصادي سنگيني را خواهد پرداخت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري رسمي هند به نقل از كالين پاول، وزير امور خارجه‌ي آمريكا با بيان اين كه اكثر كشورهاي جهان به دنبال گزينه‌ي ديگري درخصوص برنامه هسته‌يي ايران هستند؛ افزود: با اين حال بوش بر روي اين مساله متمركز شده و واشنگتن نيز به آن به عنوان موضوع مهمي در دستور كاري‌اش با مسكو كه در حال ساخت نيروگاه اتمي بوشهر است، نگاه مي‌كند.
وي با در كنار يكديگر قرار دادن ايران و كره‌ي شمالي مدعي شد: آمريكا ايران و كره‌ي شمالي را در خصوص اعمال تحريم‌هاي اقتصادي آسيب پذير مي‌بيند.
اين خبرگزاري در ادامه به نقل از وزير امور خارجه‌ي آمريكا مدعي شد: ما قادريم كه همانند ديگران اطلاعاتي را به آژانس بين‌المللي انرژي اتمي ارايه دهيم مبني بر آن كه به طور حتم ايران در حال گام برداشتن در مسير دستيابي به تسليحات هسته‌يي است

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، وزير خارجه‌ي آمريكا علت تعلل در ارايه مداركي كه ادعا مي‌كند عليه ايران داراست را بيان نكرد.
پي.تي.آي همچنين به نقل از وي هم‌چنين با متهم كردن ايران به پنهان كاري و فريب كاري ادعا كرد كه تهران به سوي دستيابي به تسليحات هسته‌يي گام بر مي‌دارد.
وزير امور خارجه‌ي آمريكا در ادامه‌ي ادعاهايش در اظهار نظري مداخله جويانه و مضحك گفت: با در نظر گرفتن اين كه ايران داراي منابع كافي نفتي است كه به وسيله آن مي‌تواند تمامي منابع انرژي مورد نياز خود را تامين كند، اين قضاوت ماست كه با فرض داشتن هرگونه هدف غيرنظامي تهران هدف بنياديني در خصوص گام برداشتن به سوي توليد تسليحات هسته‌يي را دنبال مي‌كند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10081

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كالين پاول: اگر ايران از برنامه‌ي هسته‌يي خود دست برندارد بهاي اقتصادي سنگيني را خواهد پرداخت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016