دوشنبه 19 مرداد 1383

فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي: تجمع حق كارگران است؛ يگان ويژه و نيرو نمي دهيم، ايلنا

اگر به من هم 2 ماه حقوق ندهند، صدايم درمي آيد

تبريز- خبرگزاري كار ايران
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي گفت: براي تجمع كارگران در برابر اداره كار و امور اجتماعي, يگان ويژه و نيرو نمي دهيم.
"سردار عيني باهر"، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا در تبريز ضمن اعلام مطلب بالا افزود: ادارات و نهادهاي دولتي محل رفع مشكلات مردم است و اگر كسي مشكلي دارد ناچار بايد به ادارات مراجعه كند؛ بنابراين اگر كارگران براي امنيت شغلي و دريافت حقوق خود به اداره كار و امور اجتماعي مراجعه مي كنند، نبايد در را بر روي آن ها بست؛ اداره كار محل مراجعه آن هاست و اگر اجازه نداشته باشند، براي تظلم خواهي وارد اين اداره شوند, تكليفشان چيست.
وي افزود: بارها در جلسات شوراي تامين استان تاكيد شده است كه از لحاظ امنيتي مشكلي نداريم و اگر كساني براي تظلم خواهي مقابل استانداري، فرمانداري و دادگستري تجمع مي كنند, بايد به آنان اجازه داد با مسوولان ديدار كرده و مشكلاتشان مورد رسيدگي قرار گيرد.
فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان افزود: كارگراني كه به اداره كار و امور اجتماعي مراجعه مي كنند, مشكل داشته و براي ايجاد آشوب نيامده اند و هيچ يك از آن ها اراذل و اوباش نيستند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: كارگران معترض براي گرفتن حق و حقوق خود آمده اند, اگر شخص ديگري مثل آن ها 2 ماه حقوق نگيرد، چاره اي جز اعتراض نخواهد داشت و اگر به من هم 2ماه حقوق ندهند, صدايم در مي آيد.
سردار عيني باهر با تاكيد بر تغيير نگرش در نگاه به خواسته ها و مطالبات مردم و در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا مبني بر اقدامات نيروي انتظامي استان در جهت مقابله با تبعات اجتماعي و امنيتي گسترش قراردادهاي موقت, افزود: بايد با تبين موضوع, مانع از تبعات منفي اين مساله شد و مسوولان نيز با پي گيري موضوع در كميسيون كارگري, براي حل اين معضل چاره اي بينديشند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10788

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده نيروي انتظامي آذربايجان شرقي: تجمع حق كارگران است؛ يگان ويژه و نيرو نمي دهيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016