جمعه 23 مرداد 1383

لايحه‌ تجديدنظرخواهي وكيلان مادر زهرا كاظمي به دادگاه ارايه شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
وكيلان مدافع مادر زهرا كاظمي با حضور در شعبه‌ي 1158 دادگاه جنايي تهران لايحه‌ي تجديدنظرخواهي خود را تقديم كردند.

عبدالفتاح سلطاني، يكي از وكلاي مدافع مادر زهرا كاظمي در همين باره به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: روز چهارشنبه با مراجعه به شعبه‌ي 1158 دادگاه جنايي تهران (دادگاه صادر كننده حكم بدوي) لايحه‌ي تجديدنظرخواهي خود نسبت به حكم صادره را به دادگاه ارايه كرديم.

سلطاني ايراد عدم صلاحيت دادگاه و عدم رفع نواقص موجود در پرونده را از جمله ايرادات مطرحه شده از سوي وكلا در لايحه‌ي تجديدنظرخواهي عنوان كرد و اظهار داشت: از نظر ما همچنان كه قبلا نيز اعلام كرده بوديم دادگاه صادر كننده‌ي حكم، صلاحيت رسيدگي به پرونده‌ي مذكور را نداشته و بايد پرونده به دادگاه كيفري استان ارجاع مي‌شد.

وي ادامه داد: از طرفي عدم توجه به درخواست وكلا مبني بر احضار شهود و مطلعان به دادگاه و بي‌توجهي به اعلام آمادگي وزارت اطلاعات براي بازسازي صحنه‌ي قتل از سوي دادگاه از جمله مواردي است كه بايد در دادگاه تجديدنظر به آن توجه شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اظهار داشت: براي ما همچنان جاي سوال است كه چرا گزارش هيات سه نفره‌ي قوه‌ي قضاييه در پرونده موجود نبوده و به چه علت وكيل مدافع متهم به قسمت‌هايي از پرونده دسترسي داشته بي‌آنكه وكلاي طرف مقابل از آن مطلع باشند.

سلطاني آنچه مخدوش بودن دفاتر زندان و جعل و الحاق‌هاي صورت گرفته در برخي اوراق مي‌ناميد را از جمله ايرادات مطرحه شده از سوي وكلا در اين لايحه‌ي تجديدنظرخواهي، عنوان كرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10867

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لايحه‌ تجديدنظرخواهي وكيلان مادر زهرا كاظمي به دادگاه ارايه شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016