جمعه 23 مرداد 1383

طي حکمي از سوي آيت‌الله خامنه‌اي، هاشمي شاهرودي براي يك دوره‌ پنج‌ساله‌ ديگر به عنوان رييس قوه‌ قضاييه منصوب شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي، طي حكمي، آيت‌الله هاشمي شاهرودي را براي يك دوره‌ي پنج‌ساله‌ي ديگر به عنوان رييس قوه‌ي قضاييه منصوب كردند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) متن حكم مقام معظم رهبري به اين شرح است:

”بسم‌الله الرحمن الرحيم

آيت‌الله آقاي حاج سيد محمود هاشمي شاهرودي دامت‌ تاييداته

با پايان گرفتن يك دوره‌ي پنج‌ساله از مسووليت جنابعالي در راس قوه‌ي قضاييه كه در آن تلاش متراكم و خدمات ارزشمندي مشهود گرديد، به موجب اصل يك‌صد و پنجاه و هفت قانون اساسي، اين مسووليت را براي يك دوره‌ي ديگر به جنابعالي محول مي‌كنم.

بي‌گمان براي رسيدن به دادگستري مطلوب نظام اسلامي كه در آن عدل و انصاف، قاطعيت و قانون، دانش و هوشمندي، اصلاح و تهذيب سنجيدگي و سرعت، درستكاري و امانت، همه در هم تنيده و به هم آميخته است، هنوز مجاهدتي برنامه‌ريزي شده و فشرده لازم است و اينجانب اميد و انتظار دارم كه با پيوستن اين دوره به مدت مسووليت شما، راه بيشتري بدان‌سو طي شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

توصيه‌هاي اينجانب همان است كه در حكم پيشين آمده و بر آن تاكيد مي‌ورزم. ثبات تشكيلات، زمان‌بندي و اجرايي كردن برنامه تدوين شده، پرورش عناصر كارآمد و مومن، سپردن سررشته‌هاي اساسي به افراد شايسته و كاردان، اهتمام به مبارزه با فساد، بهره‌گيري از نظر و مشورت نخبگان قضايي، افزايش تعامل با ديگر قوا، اولويت‌هاي قوه‌ي قضاييه در اين دوره است.

مديريت عالم مجرب و هوشمندي چون جنابعالي كه از چهره‌هاي برجسته‌ي كشور مي‌باشيد، تحقق اين خواسته‌ها را تضمين خواهد كرد ان‌شاءالله.

توفيقات شما را از خداوند متعال مسئلت مي‌كنم.

والسلام عليكم و رحمه‌الله

سيدعلي خامنه‌اي“

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10871

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طي حکمي از سوي آيت‌الله خامنه‌اي، هاشمي شاهرودي براي يك دوره‌ پنج‌ساله‌ ديگر به عنوان رييس قوه‌ قضاييه منصوب شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016