جمعه 13 شهريور 1383

آصفي با ابراز رضايت از گزارش اخير آژانس بين‌المللي اتمي:در نتيجه‌ي همكاري روشن با آژانس در انتظار نتايج مطلوب هستيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي - ايران
سخنگوي وزارت امور خارجه‌ي كشورمان در خصوص گزارش اخير آژانس بين‌المللي انرژي اتمي از فعاليت‌هسته‌يي ايران گفت: اين گزارش به روشني پيش‌بيني ما را تاييد مي‌كند.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حميدرضا آصفي، سخنگوي وزارت امور خارجه‌ي كشورمان اظهار داشت: ما از ابتدا كار گسترده، تنگاتنگ و شفافي با آژانس داشته‌ايم و فكر مي‌كنيم ميان ما و آژانس يا نكته مبهمي نيست و يا بسيار محدود است.
سخنگوي وزارت امور خارجه تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران با آژانس به خوبي همكاري كرده است و اين همكاري‌ها در آينده نيز ادامه خواهد يافت و جمهوري اسلامي ايران هم شفاف است و هم مصمم به عمل به تعهداتش با آژانس در چارچوب پروتكل است.
سخنگوي وزارت امور خارجه‌ي كشورمان گفت: در گزارش منتشره به صراحت اعلام شده كه برخي مباحث حل شده است و اين نتيجه‌ي بحث‌هاي فني است كه كارشناسان و دانشمندان ما داشته‌اند و ما از نظر فني مشكلي نداريم و در مسير حل پرونده هستيم.
آصفي با اشاره به بخشي از گزارش آژانس گفت: آژانس در اين گزارش همان طور كه از كشورهاي ديگر مي‌خواهد شفاف سازي كنند از ما نيز خواسته است و ما در آينده هم سياست شفاف‌سازي را ادامه مي‌دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي وزارت امور خارجه گفت: هرچه بيشتر مي‌گذرد، بيشتر روشن مي‌شود كه برنامه‌ها و فعاليت هسته‌يي ايران صلح‌آميز، بدون ابهام و انحراف از مقررات بين‌المللي بوده است و نوع همكاري ما با آژانس در مسير درستي است و در نتيجه همكاري روشن با آژانس در انتظار نتايج مطلوب هستيم.
آصفي خاطرنشان كرد: اكنون موضوعات جزيي و كوچك باقي مانده است كه اميدواريم در آينده حل و فصل شود، اگرچه برخي تلاش دارند هياهو كرده و جوسازي كنند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11567

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آصفي با ابراز رضايت از گزارش اخير آژانس بين‌المللي اتمي:در نتيجه‌ي همكاري روشن با آژانس در انتظار نتايج مطلوب هستيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016