سه شنبه 24 شهريور 1383

پاسخ حدادعادل به نامه وزير راه و ترابري: هيات رئيسه مجلس استيضاح را در مهلت مقرر در دستوركار قرار مي‌‏‌‏دهد، ايلنا

"اميدوار بودم مذاكرات بعضي از نمايندگان با جنابعالي به نتيجه برسد"


تهران-خبرگزاري كار ايران

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به نامه وزير راه و ترابري، نامه اي به احمد خرم ارسال كرد و در آن آورده است: هيات رئيسه مجلس استيضاح را بعد از آن كه متن آن در مجلس خوانده شد در مهلت مقرر در دستوركار قرار مي‌‏ دهد. متن نامه غلامعلي حدادعادل درپي مي‌‏آيد:
جناب آقاي احمد خرم
وزير محترم راه و ترابري
با اهدا سلام
وصول نامه شماره 11686/011 مورخ 21/6/83 جنابعالي را درباره استيضاح اعلام مي كند، در آن نامه به مذاكرات عده اي از استيضاح كنندگان با خود در جلسه اي كه در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد اشاره كرده ايد و با ذكر خواسته هاي آنان از وزير راه و ترابري خواستار آن شده ايد كه استيضاح كنندگان مدارك و مستندات خود را درباره خواسته هاي‌‏شان به وزارت راه و ترابري ارائه دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نامه جناب عالي را كه جداگانه در رسانه ها نيز انتشار يافته براي نمايندگان محترمي كه در جلسه مزبور حضور داشته اند ارسال كرده ام تا درخواست شما را مورد توجه قرار دهند. اينجانب ضمن تاييد ضرورت حفظ حرمت مسوولان و مديران نظام اميدوار بودم؛ مذاكرات بعضي از نمايندگان با جنابعالي به نتيجه برسد. حال كه ظاهرا چنين نتيجه اي حاصل نشده توجه شما را به اصل هشتاد نهم قانون اساسي و ماده 227 آئين نامه داخلي مجلس جلب مي‌‏كنم كه در آن با قطع نظر از كم و كيف دلايل استيضاح كنندگان، اختيار استيضاح وزير يا هيات وزيران به نمايندگان مجلس داده شده است و هيات رئيسه نيز طبعا در اجراي آئين نامه داخلي مجلس موظف است" استيضاح" را بعد از آن كه متن آن در مجلس خوانده شد در مهلت مقرر در دستوركار مجلس قرار دهد.
بديهي است كه نتيجه نهايي راي نمايندگان تابع دلايل و مستنداتي است كه نمايندگان استيضاح كننده در مجلس عرضه خواهند كرد.
توفيق جنابعالي و همكارانتان را از خداوند متعال خواهانم.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11996

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ حدادعادل به نامه وزير راه و ترابري: هيات رئيسه مجلس استيضاح را در مهلت مقرر در دستوركار قرار مي‌‏‌‏دهد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016