جمعه 13 آذر 1383

قيومي، از حزب وفاق: حصر آيت‌‏الله منتظري به نفع جامعه اسلامي ما نبود، ايلنا

"كساني كه به دنبال قدرت و اقتصاد كلان هستند به درد كشور نمي خورند"

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي حزب وفاق ايران گفت‌‏: حذف كردن انسانهاي آزاد‌‏ و آزاد انديش كه حرفهايشان را به صراحت بيان مي كنند، موجب خواهد شد كه افراد متملق با چهره هاي پنهان كه با نفاق حرف مي زنند، بوجود آيد، آيت‌‏الله منتظري از همان اول انتقاداتي داشت كه بعد از آمدن آقاي خاتمي آنها را مطرح كرد, آن روز به نظر عده اي اين حرفها خوشايند نبود‌‏, اما حصر ايشان هم به نفع جامعه اسلامي ما نبود.

حسين قيومي در تريبون احزاب در حاشيه نمايشگاه دستاوردهاي وزارت كشور، گفت‌‏: متاسفانه بعضي از دوستان در فشارهاي سياسي و اجتماعي خود را گم كرده اند و حذف و فريب را به نام سياست معني مي‌‏كنند كه اين قصور حاكمان موجب بي اعتمادي در مردم و تشكلها شده است .
وي تصريح كرد : آرمانهايي كه از اول انقلاب مدنظر ما بود و سعي در تحقق آنها داشتيم، مخدوش شده است و امروز هم به دنبال دستيابي به قدرت هستند، ما كه تا ديروز گالش به پايمان مي كرديم و از رودخانه عبور مي‌‏كرديم امروز اگر كفشمان واكس نداشته باشد، سر مستخدم خود داد مي زنيم.
حسين قيومي افزود‌‏: آنهايي كه دنبال زندگي اشرافي هستند، نبايد حق مديريت‌‏هاي كلان را داشته باشند، كساني كه به دنبال قدرت و اقتصاد كلان هستند به درد كشور نمي خورند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خاطر نشان كرد : امروز به جاي اينكه همه تلاشها صرف اين شود كه براي تحقق آرمانهاي انقلاب با يكديگر متحد شويم فقط به دنبال اين هستيم كه با آمدن فلان آقا چه بر سر منافع ما خواهد آمد؟ آيا ما را حذف خواهد كرد يا نه؟
قيومي تاكيد كرد : اگر شما مي‌‏گوييد دلمان به حال خانواده شهدا و خون شهيدان مي سوزد، مانيفست خود را نهج البلاغه كنيد .
وي ياد آور شد‌‏: اگر در مسائل ايدئولوژيكي با هم اختلاف داريد، بحث مباحث اجتماعي و منافع ملي به هم نزديك شويد كه اين به نفع نظام است.
قيومي گفت‌‏: در تضارب افكار نبايد مردم با ضربات چماق مواجه شوند كه اين موجب بسته شدن جامعه خواهد شد .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15177

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قيومي، از حزب وفاق: حصر آيت‌‏الله منتظري به نفع جامعه اسلامي ما نبود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016