یکشنبه 22 خرداد 1384

سرپرست نيروي انتظامي: عوامل ضرب و شتم بهزاد نبوي در قم دستگير شده‌‏اند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سرپرست نيروي انتظامي گفت: وظيفه نيروي انتظامي ايجاد بستر مناسب امنيتي براي حضور همه آحاد مردم در پاي صندوق‌‏هاي راي است و من اطمينان مي‌‏دهم كه با تمام توان و استعداد سازمان‌‏ها در جهت برقراري امنيت تلاش خواهيم كرد و در حال حاضر شرايط امنيتي جامعه بيانگر رضايت عمومي مردم از وضعيت امنيت جامعه است.

به گزارش ايلنا، سردار علي عبداللهي، در همايش هيات بازرسين انتخابات تهران، با بيان اينكه براي حفاظت از43 هزار صندوق، 130 نفر را تامين كرده‌‏ايم، گفت: ماموران ما قبل از شروع راي‌‏گيري در شعب اخذ راي حاضر خواهند شد و اقدامات امنيتي را انجام خواهند داد.
وي، در خصوص برهم خوردن جلسه سخنراني بهزاد نبوي و ضرب و شتم وي در قم، گفت: نيروي انتظامي هر كس را كه در اين قضيه دخيل بوده، دستگير كرده و حالا بايد از مسئولين قضايي قم پرسيد كه چه برخوردي با اين متخلفين كرده است.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا نيروي انتظامي با تخلفات برخوردار نمي‌‏كند، اظهار داشت: مسووليت برخورد با تخلفات تبليغاتي برعهده فرمانداري و شهرداري است و آنها موظفند اگر تخلفي هست، آن را جمع كنند و چنانچه مشكلي ايجاد شد كه نياز به كمك نيروي انتظامي بود، مي‌‏توانند از ما كمك درخواست كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: در تهران چند مورد اعلام نياز شده كه ما در فرمانداري نيرو مستقر كرديم كه نياز به وقت مكاتبه و تلفن نباشد و كارها به سرعت انجام گيرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24288

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرپرست نيروي انتظامي: عوامل ضرب و شتم بهزاد نبوي در قم دستگير شده‌‏اند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016