دوشنبه 31 مرداد 1384

عضو فراكسيون اقليت مجلس: مجلس نبايد وكيل‌الدوله باشد، فارس

خبرگزاري فارس: عضو فراكسيون اقليت مجلس اقليت مجلس با اشاره به سخنان مخالف تركيب كابينه گفت:مجلس نبايد صرفا به تعريف و تمجيد از دولت بپردازد و وكيل‌الدوله باشد.

بيژن شهبازخاني در حاشيه جلسه علني ديروز مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس با بيان اينكه مجلس حامي و خيرخواه دولت بايد دولت را نقد كند، تصريح كرد: اگر دولت قصه خدمت‌گذاري به ملت را دارد بايد از نقدها استفاده كند.

وي تاكيد كرد: ما نماينده مردم و وكيل آنها هستيم و بايد از حقوق آنها دفاع كنيم.

نماينده ملاير كه در جلسه ديروز مجلس شوراي اسلامي به عنوان مخالف برنامه‌هاي دولت صحبت كرد، با بيان اينكه خارج از برنامه‌هاي آقاي احمدي‌نژاد مطلبي بيان نشد، خاطرنشان كرد: از آن قسمتي از برنامه‌ كه داراي تناقض و ابهام بود و هماهنگ و متوازن نبود و در واقع شعار و غير قابل تحقق بود، انتقاد كرديم كه اميدواريم آقاي احمدي‌نژاد جواب قانع كننده‌اي براي اين انتقادها داشته باشد.

شهبازخاني عدم راي اعتماد مجلس به وزير پيشنهادي را در راستاي تقويت دولت دانست و اظهار داشت: اگر وزير راي اعتماد نياورد آقاي احمدي‌نژاد مي‌تواند از فرصت استفاده كند و افراد شايسته‌تري را به مجلس معرفي كند.
وي با بيان اينكه كابينه احمدي‌نژاد راي خواهد آورد، گفت: اگر فضا در ساعت‌هاي آخر بررسي كابينه احساسي نشود، احتمال راي نياوردن دو الي سه وزير پيشنهادي وجود دارد.

به گفته اين عضو فراكسيون اقليت مجلس براي تعيين تركيب كابينه‌ در يك فضا و دوره محدود و حلقه بسته عمل شد و به همه نخبگان توجه نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو فراكسيون اقليت مجلس: مجلس نبايد وكيل‌الدوله باشد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016