دوشنبه 31 مرداد 1384

سيد محمود ابطحي: چهار يا پنج وزير پيشنهادي نمي‌توانند از مجلس راي اعتماد بگيرند، فارس

خبرگزاري فارس: نماينده مردم خميني‌شهر با خوب توصيف كردن فضاي اولين روز بررسي كابينه در مجلس و با پيش‌بيني اينكه چهار يا پنج وزير پيشنهادي نتوانند از مجلس راي اعتماد بگيرند، تصريح كرد: اما بقيه اعضاي كابينه راي خواهند آورد.

سيد محمود ابطحي كه در جلسه علني روز يكشنبه مجلس به عنوان اولين مخالف دولت و كابينه صحبت كرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني فارس، با بيان اينكه نمايندگان بر اساس تعهد و تعقل به عنوان موافق و يا مخالف صحبت مي‌كنند، بيان داشت: ‌در جلسه امروز مجلس برخي از نمايندگان اصولگرا به عنوان مخالف و برخي هم به عنوان موافق دولت براي روي كار‌‌ آمدن يك دولت كارآمد صحبت كردند و اين امر بسيار پسنديده و باعث خوشحالي است.

وي با بين اينكه نسبت به برخي برنامه‌هاي دولت احمدي‌نژاد انتقاد دارد، افزود: با توجه به معضلات كنوني كشور و مطالبات مردم،كابينه معرفي شده نمي‌تواند به اهداف نظام جمهوري اسلامي دست يابد.

نماينده خميني شهر اضافه كرد: ما آقاي احمدي‌نژاد را دوست داريم و موفقيت ايشان را موفقيت ملت و خود مي‌دانيم، اما ما بايد واقعيت را بيان كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه سخنان موافقين و مخالفين كابينه در جلسه امروز مجلس كارشناسي شده بود، گفت: كابينه داراي انسجام لازم نيست و شاكله‌اي كه يك برنامه بايد داشته باشد، در متن برنامه مشاهده نمي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016