دوشنبه 18 مهر 1384

محمدعلي ابطحي: تغييرات زيادي در اساسنامه جديد مجمع روحانيون مبارز به وجود آمده است، ايلنا

* پيش‌‏نويس اساسنامه جديد مجمع روحانيون مبارز آماده شد

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز گفت: پيش‌‏نويس اساسنامه جديد مجمع روحانيون مبارز كه توسط معاونان پارلماني رييس‌‏جمهوري سابق تهيه شده بود، در جلسه شب گذشته مجمع روحانيون مبارز مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

محمدعلي ابطحي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: موسوي لاري, مجيد انصاري، صدوقي و بنده كه از سوي خاتمي مسوول بررسي و ايجاد تغيير در اساسنامه مجمع روحانيون مبارز شده بوديم، پيش‌‏نويس اساسنامه را به شوراي مركزي ارايه كرديم و اين پيش‌‏نويس در جلسه شب گذشته مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
وي تصريح كرد: تغييرات زيادي در اساسنامه به وجود آمده كه پس از تصويب در شوراي مركزي آن را به كميسيون ماده 10 احزاب و افكار عمومي ارايه خواهيم كرد.
ابطحي افزود: قرار است جلسه ديگري نيز براي بحث و بررسي در خصوص تغييرات صورت گرفته برگزار شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز گفت: بعد از اينكه محمد خاتمي، رييس جمهوري سابق ايران پيشنهادي دبيركل مجمع روحانيون مبارز را نپذيرفت، اعضاي شوراي مركزي از ايشان خواستند كه به عنوان رييس شوراي مركزي و رييس سياست‌‏گذاري مجمع قبول مسووليت كند كه ايشان نيز پذيرفت اما چنين سمتي در اساسنامه مجمع پيش‌‏بيني نشده بود كه ما براي مشخص كردن جايگاه و حدود و اختيارات دبيركل و رييس شوراي مركزي اقدام به تغيير اساسنامه مجمع كرديم.
وي افزود: البته غير از اين مساله تغييرات ديگري نيز در اساسنامه ايجاد شده است كه بعد از تصويب اساسنامه توسط شوراي مركزي اعلام خواهيم كرد.

Copyright: gooya.com 2016