سه شنبه 15 فروردین 1385

حدادعادل: نمايندگان از رئيس جمهوري گله دارند، ايلنا

مجلس انتظار دارد در سفرهاي استاني مثل عرف گذشته با نمايندگان رفتار شود

تهران- خبرگزاري كار ايران

غلامعلي حدادعادل رييس مجلس هفتم در واكنش به تذكر بايرام گلدي برمك نماينده مينودشت گفت: نمايندگان انتظار دارند كه در سفرهاي هيات دولت به استان، مثل عرف گذشته با نمايندگان مجلس رفتار شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني "ايلنا"، نماينده مينودشت در تذكري آيين ‌‏نامه‌‏اي با اشاره به سفر هيات دولت به استان گلستان گفت: در اين سفر علي رغم درخواست، نمايندگان استان اجازه صحبت و خير مقدم در حوزه انتخابيه خود را نيافتند.
وي با تاكيد بر اينكه به دليل عدم برنامه ريزي استاندار و تعريف نشدن جايگاه حقوقي نمايندگان منجر به توهين و هتك حرمت به مردم شده است تصريح كرد: جايگاه حقوقي نماينده تضعيف شده است و توهين به نماينده توهين به مردم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: هنگامي كه هيات دولت و رييس جمهوري به استاني مي رود يك نماينده بايد در حضورش باشد و اجازه نطق در حوزه انتخابيه خود را پيدا كند.
غلامعلي حدادعادل رييس مجلس هفتم در پاسخ به اين تذكر گفت: اين موضوع گلايه برخي از نمايندگان ديگر كه رييس جمهور به استان آنها سفر كرده نيز بود.
وي سپس تصريح كرد: آقاي عظيمي كه از دولت در مجلس حضور دارند به رييس جمهور اطلاع دهند نمايندگان انتظار دارند در سفرهاي استاني مثل عرف گذشته با نمايندگان رفتار شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حدادعادل: نمايندگان از رئيس جمهوري گله دارند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016