شنبه 4 مهر 1383

هخا هخاست امروز روز هخاست امروز


با توجه به اینکه استاد اهورا پیروز از نظر شیوه تفکر و نحوه سخن گفتن شباهت عجیبی به ستاره شهیر شرق استاد علامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی دارند، و با توجه به اینکه ما در بررسی نظرات استاد دکتر عباسی پیشنهاد کردیم هر ماه جایزه ویژه حسنی را به نوابغ سیاسی بدهیم، لذا ضمن اعطای جایزه ویژه مدال حسنی درجه یک به اهورا پیروز یزدی، وی را به لقب ستاره شهیر غرب نیز مفتخر می کنیم و تا روز آخر و تا آخرین قطره خون در کنار او هستیم.

پلیز! باور کنید شما ایرانی هستید
اهورا پیروز یزدی

فقط شش روز دیگر تا آزادی ایران مانده است.
بنا به گفته استاد دکتر اهورا پیروز خالقی یزدی دات اینفو رژیم ملاهان که در حال تراشیدن ریش هستند و زن و بچه هایشان را دارند به خارج می فرستند تا شش روز دیگر می روند و ملت ایران بپا خواهند خیزد و عشیار لرستان و گروههای زیرزمینی مازندران و گیلان و زنان و دختران پاسداران آماده اند که ملاهان را بیرون کنند یا ریش شان را بتراشند یا قایم شوند. روح هخا اینک در هفتاد میلیون از زنان و دختران و جوانان حلول کرده و سل های شان در حال ری سایکل شدن است. ما برای اعلام پیوستگی با پاسدارهان و شهربانی و گارد( من نمی دانم من هم که تازه از ایران آمده ام چرا در این روزها یادم رفته که دیگر چیزی به اسم شهربانی و گارد در ایران وجود ندارد.) امروز نیز گزیده سخنان استاد خالقی یزدی را در اینترنت می گذاریم تا شش روز دیگر که به تهران می رویم. متن زیر از سخنان استاد اهورا پیروز در روز 21 سپتامبر آمده است. تمام اظهارات از روی فایل تصویری در سایت تلویزیون رنگارنگ پیاده شده است.

آخرین اخبار از ایران:
بامدادان نیک...( رو به دوربین) آن پنکه را بیاورید، اینجا خیلی گرم است... امروز قرار است بازار به اعتصاب بیاید... پنکه را اینورتر بگذارید. دنبال باد هستم. روزهای جدی ما از امروز به مدت هفت روز شروع می شود... تا یک هفته دیگر که شما هموطنان ملایان را بیرون کردید... یک خبر جدید اینکه امروز دولت آمریکا به اسرائیل پنج هزار بم( منظور بمب است) هسته ای، به اسم موشک های هدایت شونده هوشمند فروخت. به قیمت هر کدام 139 میلیون دلار... ملایان امروز را به عنوان روز سال هفته دفاع مقدس اعلام کردند و یکی از ملایان گفت که چون بنزین در ایران کم است از خارج وارد می کنیم یا اینکه پمپ بنزین ها باید از ساعت نه شب تعطیل باشند. اینها بخاطر همان اعتصابی بود که گفتیم در وزارت نفت شده است..... دور ایران یک دیوار حفاظی کشیده شده است و این دیوار هر لحظه آماده انفجار است، از شیمیایی تا هسته ای و هر ماده ای که ملایان را از بین ببرد.... در مدارس که معلمان مدارس قبلا در سال گذشته اعتصاب کرده بودند از روز اول مهر قرار شده است که دیگر این تاریخ دروغ که در کتاب ها نوشته است را نباید درس بدهند... و دیگر نباید اول صبح سر صف سرود ای آقا را بخوانند. لرستان از ما پشتیبانی کرده تا حد قوای نظامی اعلام کردند از خرم آباد و درود و بروجرد که از مردم حمایت می کنند تا حد قوای نظامی... دستگاههای زیر زمینی و دولتی هم اعلام همکاری با ملت کردند... یا امروز یا هیچ وقت... چنین موقعیتی دیگر نخواهید داشت.... ملایان هم هر روز دارند ریش شان را می زنند و اگر امروز برید خیابان ریش شان را زدند و لباس های قشنگ پوشیدند و حتی پیراهن شان را اتو زدند.
.... تا امروز 11 هزار نفر رزرویشن کردند برای اینکه با ما بیایند تهران. به من اطلاع دادند که در این مدت یک میلیون نفر از وب ساید ما بازدید کردند و این موضوع بی سابقه بوده است( توضیح: سایت گویا ماهانه تا سه میلیون بازدید کننده هم داشته است) در مورد آینده باید یک دولت موقت درست شود، و یک هیات نظارت درست می کنیم که قرار بود 150 نفر باشد که 500 نفر شده و امشب انتخابات است و اسامی اعضای هیات نظارت را از فردا می گذاریم روی وب ساید( اسامی این هیات با وجود اینکه دو روز از فردا گذشته است هنوز روی سایت گذاشته نشده)... بعد دولت ها این دولت موقت را به رسمیت خواهند شناخت و بعد رفراندوم برگزار می شود.
پاسدارانی که تا به حال امنیت فکری و... ما را در دست داشتند... به خاطر افتخاری که به پاسداران خواهیم کرد نام آنان سپاه مرزبانان مملکت ایران آزاد خواهد شد.
وقتی ایران آزاد شد من می شینم هر روز دو ساعت در مورد اتفاقات بین المللی با شما حرف می زنم که رئیس جمهورها هم اینا رو نمی گن... حتی خبرنگارها هم اینا رو نمی دونن... اگر هم بنویسن مردم نمی فهمن...

تلفن های هموطنان به اهورا: زمان تماس ها به وقت تهران ساعت شش صبح

1) مرد، از خارج. من رو ببخشید یک کمی اکسایتد شدم، هموطنان ما باید بدونن که فقط امروز فرصت هست، فردایی دیگه نیست... آقای هخا! شما هم یه وقت سستی نکنید، امید مردم به شماست... شما رهبری را به عهده گرفتید، رهبر مال خودش نیست، مال امتش است.

2) یک پیرمرد از کسانی که همیشه زنگ می زنند از خارج تلفن می زند و شعری را در مورد اینکه مردم باید بپاخیزند و نسل دشمن را از جا بکنند می خواند. شعر پر از خون و خونریزی است.

3) یک مرد: چند سووال داشتم، اول اینکه آقای شهرام همایون در برنامه اش گفته که یک ایرانی به سیا گفته به من ده میلیون بدهید من در دو ماه کودتا می کنم، آن شخص شما هستید؟
سووال دوم اینکه می خواستم بگم قدرت آقای داور(تهیه کننده برنامه هخا) از شما بیشتره، چون اگر شما این تلویزیون را نداشته باشید هیچ قدرتی ندارید...
ضمنا من احساس می کنم شما دروغگو هستید، سووال بعدی ام اینکه....( اهورا تلفن را قطع می کند و می گوید: به بقیه ادامه ندهید تا من جواب بدهم.... شما با این حرفها نمی توانید بین من و آقای داور دعوا راه بیندازید و امیدوارم شما خیلی زود به راه راست هدایت شوید.)

4) خواهر مجاهد از خارج: آقای هخا شما نرسیده به ایران هم پیروزید. همه ما فهمیدیم که دلسوز و روشنفکر جامعه ما کیه. شما موفق هستید. احتیاجی نیست که پاتون رو ایران بگذارید. آقایون در این مدت نشون دادند که جز پشت سر گویی کار دیگری بلد نیستند، بنابراین مملکت باید به دست زنان اداره بشه... ضمنا می خواستم بگم چهل سال پیش زندانی ها روی کاغذ می نوشتن هخا یار شما باشد، هخا یعنی همت خدای ایران، بنا براین همت خدای ایران یار شما باشد.( استاد اهورا به نظر می رسد که معنی هخا را فهمیده است، یادداشت می کند و از این به بعد چند بار این که هخا یعنی همت خدای ایران را تکرار می کند.) اهورا: خیلی ممنون دخترم. خواهر مجاهد: من 58 سال دارم، اهورا: پس خیلی ممنون خواهرم، واقعا خواهر شما عجب صدای هخایی دارید. خواهر مجاهد: من صدای ایرانی دارم... شما به یاد 120 هزار مجاهدی باشید که رفتند... به سرتاسر مردم دنیا بگید یک دقیقه برای ایران دعا کنند.

5) مرد از ایران: اینجا هوا آفتابی است، ولی ما تصویر شما را نداریم.
هورا: آیا صدای ما را دارید؟
توضیح: وقتی کسی خیلی هخامنشی شد حواسش پرت می شود که اگر تلفن کننده صدای او را ندارد پس چگونه با او حرف می زند.
اهورا ادامه می دهد: چرا شما با چند نفر از محله تون و پاسدار محله تون نمی رید صدا و سیما رو نمی گیرید که صدا و تصویر ما رو هم رله کنید که مشکل نداشته باشیم؟

6) مرد از تهران: یک خبر خوب براتون دارم. در تهران از امروز مردم با خنده به هم نگاه می کنند( هنوز صبح شروع نشده است)

7) مرد: من یک سووال دارم و یک کامنت: شما گفتید که دولت ایران چون حاضر نیست پولی را که باید بپردازد بدهد تعدادی از اسرای ایرانی در عراق هستند. با توجه به اینکه سازمان ملل در جنگ عراق و ایران عراق را محکوم کرد این پول به چه مبلغ و به کجا و بابت چی باید پرداخته شود؟ و می خواستم در مورد اینکه گفتید یا آمریکا بمب اتمی به ایران می زند یا ... من شما را نمی بخشم اگر....( اهورا تلفن را قطع می کند)

8) مرد از آمریکا: من همون نظامی هستم که از تگزاس برای کنفرانس مطبوعاتی شما آمده بودم، بعد از برنامه با من تماس بگیرید.

9) مرد قبلی: من می خواستم در مورد اسرای ایرانی در عراق بپرسم...( اهورا تلفن را قطع می کند و با عصبانیت می گوید: ما این همه حرف زدیم. در مورد نفت گفتیم که دولت باید از خارج سی تا پنجاه لیتر بنزین وارد کند، از کارهایی که برای مردم ایران در این روزها انجام شده گفتیم... شما دارید از کی پشتیبانی می کنید. از اون خاتمی؟)

10) زن میانسال با لهجه از اروپا: من از اروپا زنگ می زنم، می خوام بگم اونهایی که نگران بمب اتمی هستند به اونها بگید مواظب زن ها و دخترها باشند که در خیابان ها هستند. این ها بی غیرت هستند. بی غیرت ها! می دونید اگر رآکتور منفجر بشه یعنی چی؟ احمق ها خجالت بکشید. بی غیرت ها! اگر منفجر بشه همه سرطانی می شن. ببخشید این حرفها رو زدم.( زن تلفن را قطع می کند)
اهورا: ملاهان زن و بچه هاشون رو فرستادند خارج و قبل از انفجار هم خودشون می رن.

11) یک پیرمرد مبارز و شاعر از خارج: من جایی هستم که تلویزیون ندارم، فهمیدم شما هستید زنگ زدم شعر زیبایی براتون بخونم.
..... ما بار دگر بر سر ضحاک بتازیم
این بار چو خورشید سر خاک بتازیم.

12) مرد جوان: خیلی باحالی، دمت گرم، خیلی باهات حال می کنم.

13) پسر هجده ساله از سن دیه گو با لهجه غلیظ: شما می خوای برای ایران اگزاکتلی چی کار کنی؟
اهورا: من می خوام برم ایران اونجا یه جایی هست به اسم پاسارگاد، می خوام برم مشعل اونجا رو روشن کنم. بعد برم یه مدرسه هخا درست کنم.... بعد وقتی همه ایرانی ها هخامنش شدند باید به همه دنیا یاد بدن. وقتی هخامنش شدیم دیگه نه مرز را قبول داریم و نه جنگ می کنیم.

12) زن مسن با لهجه غلیظ روستایی از کانادا: می خواستم به این بچه که با شما تلفنی حرف می زد بگم که شما دارید می رید ایران که اون دختربچه پنج ساله که باید مقنعه سرش کنه نجات بدید... ما تا پونزده سال بعد از انقلاب ایران بودیم، هیچ شبی برق نداشتیم بچه ها باید زیر نور شمع مشق می نوشتن... ما دیگه از مرگ نمی ترسیم، من سالهاست دارم در کانادا زندگی می کنم و خیلی دلسرد بودم ولی از وقتی شما برنامه دارید خیلی امیدوار شدم.

13) یک پیرمرد با لهجه غلیظ روستایی شبیه کرمانی از خارج ابتدا یک مناجات می خواند و در آن مقداری فحش به خدا می دهد و سپس از خداوند می خواهد که پشت و پناه اهورا باشد. بعد خبری در مورد انرژی اتمی می دهد.

14) مرد از آمریکا یا اروپا: شما گفتید تا هفته دیگه همه می ریم ایران، ولی من رفتم توی سایت نتونستم اپلیکیشن پرکنم.... انشاءالله به امید حق به امید پروردگار.... می خواست در مورد رهبری و آینده هم یه اینفورمیشن بدید.

15) نظر شما در مورد تاجران بین المللی مواد مخدر چی است؟

16) خواهر مجاهد از خارج: فقط دوست داشتم با شما صحبت کنم و از شما به خاطر این همه فداکاری که می کنید تشکر کنم... پیشنهاد می کنم عکس هایی از کسانی که در زندان های این رژیم دجال هستند و شکنجه شدند از تلویزیون نشون بدید که مردم باور کنند.


جملات قصار استاد دکتر فتح الله اهورا پیروز خالقی یزدی

پلیز! خواهش می کنم، باور کنید شما ایرانی هستید.
اگر بم های اتمی منفجر شود استشمام رادیو آکتیو موجب ناراحتی شما خواهد شد.
عفو عمومی را تمنا می کنم بدهید، همه را باید ببخشیم.
ما همه بازاری ها را عفو می کنیم.
برای مردها خیلی احترام قائلم، چون خودم هم مرد هستم.
در ادارات خودتان رئیس خودتان را انتخاب کنید.
خودتان شخص ثالثی را رهبر کنید.
از این هفت ملا و سیصد مزدوری که از سوریه آوردند نترسید.
در مثل مسابقه فوتبال، وقتی بال یعنی توپ به آن نزدیکی رسید می توانید گل بزنید.
با گذاشتن بم در زیر زمین می خواهند کاری کنند که شما فکر کنید زلزله شده، همانطور که در بم اینطور شد و مردم خودشان را کشتند.
حضرت علی خودشان گفته: وای بر کسی که معلمانش و ماموران امنیتش فقیر باشد.
چرا ده روز؟ همین امروز چه اشکالی دارد که حکومت را عوض نمی کنید که تا ده روز طول بکشد؟
من ملت ایران را از اعضای خانواده و فرزندانم بیشتر دوست دارم.
فقر اقتصادی مخصوصا توسط ملاهان ایجاد شده که مردم بطرف مواد مخدره بروند.
آخرین فاجعه بم های اتمی است که در ماه آینده منفجر خواهد شد.
هرجا پاسدار دیدید از او نترسید، او را بغل کنید، ماچ کنید، آب نبات بهش بدید، بیسکویت بهش بدید.
من یک بشر ناچیزی هستم مثل همه.
ملایان می خوان نفت ها را بفروشند بگذارند در جیب های خارجی شون.
در ایران قلب ها دارد الآن می تپد( با دستش روی سینه می زند)
من هیچ وقت رهبر نبوده، رهبر نیستم و رهبر نخواهم شد.
انسان های هخامنش می تونن سل های بدن شون که ری سایکل می شه بسازن
اگر هخامنش بشن می تونن خودشون رو درمان کنن و از نظر دارو به نفع مملکت هست.
خواهید دید بعد از آزاد شدن ایران در دنیا مرز و ارتش نخواهد بود.
هخامنش یعنی من قسمتی از شما هستم، شما قسمتی از من هستید.
من برای هخامنش شدن ایرانی ها خیلی برنامه دارم، ایرانی ها زودتر هخامنش می شن، چون در خون شان است.

غلط نامه اهورا
خبرهای امروز ما را شوق و تشویق کرد غلط است، خبرهای امروز ما را به شوق آورد درست است.
بم(bom) هسته ای غلط است، بمب هسته ای درست است.
موشک ها بدون هدایت شونده است غلط است، موشک ها هدایت شونده نیست درست است.
اقدامات انفجار کننده آینده غلط است، اقدامات انفجار آمیز آینده درست است.
باعث فجایعی اتفاق افتاد غلط است، باعث فجایعی شد درست است.
ملت ما برخواهد خیزد(khizd) غلط است، ملت ما برخواهد خاست درست است.
ملت ما را به اسالت درآوردند غلط است، ملت ما را به اسارت درآوردند درست است.
گروگان(grogan) غلط است، گروگان(gerogan) درست است.
مردم گرامی(grammy)غلط است، مردم گرامی(gerami) درست است.
اینها دارند دست پیش می زنند غلط است، اینها دارند دست پیش را می گیرند درست است.
شما به آنها گفتید برخیزخاسته اید غلط است، نمی دانم چی درست است.
دیوار حفاظی کشیده شده است غلط است، دیوار حفاظتی کشیده است درست است.
باید ملاها برود غلط است، باید ملاها بروند درست است.
شما خانوادگان سپاهیان که برخواهید خزید غلط است، شما خانواده های سپاهیان که برخواهید خاست درست است.( سپاهیان هر چقدر هم مشکل داشته باشند، در هر حال نمی خزند)
اسارا و جانبازان غلط است، اسرا و جانبازان درست است.
این اعمال عهد قسر(ghasar) دیگر انجام نخواهد شد غلط است، احتمالا منظور این است که این اعمال عصر حجر انجام نخواهد شد. هرچه فکر کردم نفهمیدم قسر یعنی چی.
پشتیبانی هایی که به ما شده بود غلط است، پشتیبانی هایی که از ما شده بود درست است.
مواد مخدره غلط است، مواد مخدر درست است.( احتمالا با علیا مخدره اشتباه شده است.)
این بم ها را از صدام حسین آوردند غلط است، این بمب ها را از صدام حسین گرفتند یا این بمب ها را در زمان صدام حسین از عراق آوردند درست است.
مفقود الجسد(jesd) غلط است، مفقود الجسد(jasad) درست است.
من اونهایی رو که دارن شکنجه می گیرن احساس می کنم تا اون امعا احشاء من غلط است، من اونهایی رو که دارند شکنجه می کنند درک می کنم تا عمق وجودم درست است( امعاء و احشاء برای غذاست نه احساسات)
وب ساید غلط است، وب سایت درست است.
نمی گم میلیونر هستند ولی بالاتر هستند غلط است، نمی گم میلیونر هستند ولی از حد متوسط بالاتر هستند درست است.

با توجه به اینکه استاد اهورا پیروز از نظر شیوه تفکر و نحوه سخن گفتن شباهت عجیبی به ستاره شهیر شرق استاد علامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی دارند، و با توجه به اینکه ما در بررسی نظرات استاد دکتر عباسی پیشنهاد کردیم هر ماه جایزه ویژه حسنی را به نوابغ سیاسی بدهیم، لذا ضمن اعطای جایزه ویژه مدال حسنی درجه یک به اهورا پیروز یزدی، وی را به لقب ستاره شهیر غرب نیز مفتخر می کنیم و تا روز آخر و تا آخرین قطره خون در کنار او هستیم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12360

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هخا هخاست امروز روز هخاست امروز' لينک داده اند.

http://akhbar.gooya.com/nabavi/archives/016582.php
هخا هخاست امروز...
linkdooni
September 25, 2004 11:51 PM

http://www.baba.eparizi.com/biderang/002000.html
بعله آقايان ، بععله .. درباره هخا پيروزجالب...
بي درنگ | شادي شاعرانه
September 27, 2004 08:19 AM

هخا's official site: www.ahura.info
تیغ تیز و تیغ کند هر دو میبُرند. از سور بودنش خوشم میآد. برای خودش کلی «منجی عالم بشریت»ـه. این هم از اون طرف قضیه است. «علیاللهی» ها....
Fallen : Alee's blog
September 29, 2004 01:07 PM

هخا's official site: www.ahura.info
تیغ تیز و تیغ کند هر دو میبُرند. از سور بودنش خوشم میآد. برای خودش کلی «منجی عالم بشریت»ـه. این هم از اون طرف قضیه است. «علیاللهی» ها....
Fallen : Alee's blog
September 29, 2004 03:31 PM

هخا's official site: www.ahura.info
تیغ تیز و تیغ کند هر دو میبُرند. از سور بودنش خوشم میآد. برای خودش کلی «منجی عالم بشریت»ـه. این هم از اون طرف قضیه است. «علیاللهی» ها....
Fallen : Alee's blog
September 29, 2004 05:31 PM

امداد غيبي
ايران شده کربُبلا، هخا بيا هخا بيا برون شده از کف ما، هخا بيا هخا بيا ما همگي منتظريم، هخا بيا هخا بيا بسوي مرگ محتضريم، هخا بيا هخا بيا به ل...
غربت نوشته ها
September 29, 2004 09:05 PM

هخا's official site: www.ahura.info
تیغ تیز و تیغ کند هر دو میبُرند. از سور بودنش خوشم میآد. برای خودش کلی «منجی عالم بشریت»ـه. این هم از اون طرف قضیه است. «علیاللهی» ها....
Fallen : Alee's blog
October 1, 2004 04:14 AM

Copyright: gooya.com 2008