جمعه 10 مهر 1383

هخای ما کجایی؟ چرا پیش ما نمی آیی؟


این احتمال وجود داشت که در صورت رفتن استاد اهوراپیروز رژیم بی تربیت به جای اینکه برود مقاومت کند و در نتیجه مشکلات استراتژیک پیش بیاید.

با نهایت تاثر و تاسف خبر لغو سفر آقای فتح الله اهورا پیروز خالقی بزدی را به اطلاع کلیه هموطنانی که در میدان شهیاد سابق منتظر غیب شدن ملاهان و ظهور اهورا بودند می رسانیم. در پی تماس استاد اهورا با رادیو فردا این خبر غم انگیز و تاسف بار به اطلاع می رسد. از کلیه هموطنان فریب خورده که تا دیروز ایشان را بزرگترین قهرمان تاریخ ایران می دانستند خواهشمند است از فردا به این مادرمرده فحش ندهند و قهرمان جدیدی را هم علم نکنند. جهت عبرت امت شهیدپرور مطالب ما در مورد اهورا همچنان ادامه خواهد داشت. در پایان یادآور می شویم که اگر اهورا نیست طرفدارانش هستند.
ضمنا بطور اجمال دلایل لغو سفر استاد اهورا پیروز به عرض می رسد:

1) قرار بود ملایان تا تاریخ نهم مهرماه ناپدید شوند در حالی که این افراد به جای اینکه بروند ماندند.
2) قرار بود براساس گفته اهورا زندانیان سیاسی تا روز هشتم مهر آزاد شوند و ملت ایران و زندانبان های وظیفه نشناس هیچ کاری برای آزادی زندانیان سیاسی نکردند.
3) قرار بود مردم و پاسداران براساس گفته اهورا بروند و رادیو تلویزیون را تا روز نهم مهر بگیرند تا برای پخش برنامه رنگارنگ مشکلی وجود نداشته باشد، در حالی که مردم این کار را نکردند.
4) این احتمال وجود داشت که در صورت رفتن استاد اهوراپیروز رژیم بی تربیت به جای اینکه برود مقاومت کند و در نتیجه مشکلات استراتژیک پیش بیاید.
با توجه به مشکلات فوق سفر استاد اهورا لغو شد و در صورت هرنوع اطلاع و خبر جدید موارد به اطلاع خواهد رسید.
ستاد لغو سفر استاد اهورا پیروز
دهم مهرماه 2563 هخامنشی مصادف با روز مهرگان

مسابقه بهترین پیام در اینترنت برگزار می شود

ما همه حسنی هستیم

حسنی یک شخص نیست، حسنی یک تفکر است، یک فلسفه است، یک نوع آدم است که یادش رفته است در کدام قرن و در کدام دنیا زندگی می کند. من به عنوان نویسنده ای که همواره این شخصیت بی نظیر را ستایش کرده ام و همواره وجود او را برای دنیای دون و پست معاصر ضروری دانسته ام و گاهی اوقات خودم هم متاثر از او قرار گرفته ام،تصمیم دارم به مدت سه ماه مسابقه بهترین حسنی را در سایت اورکات برگزار کنم. در حال حاضر تعدادی از اعضای کامیونیتی حسنیhassani در اورکات پیام های خودشان را به صورت پینگلیش می نویسند. لذا در همین کامیونیتی بین شرکت کنندگان مسابقه ای برگزار می شود.
شرایط مسابقه:
1) هر کسی از اعضای این کامیونیتی در اورکات می تواند در مسابقه شرکت کند.
2) هر دوهفته یک موضوع پیشنهاد می شود و شرکت کنندگان تا پانزده روز فرصت دارند که پیام های خودشان را در تعداد حداکثر400 کلمه پینگلیش در این کامیونیتی بگذارند.
3) در یک وبلاگ، احتمالا وبلاگ سردبیر عمه ام، متن فارسی نویسی شده برای بینندگان گذاشته می شود و در صورت تمایل فایل صوتی را نیز برای امت همیشه در صحنه خواهیم گذاشت.
4) با توجه به اینکه خودم سعی می کنم در مسابقه شرکت کنم، لذا از میان اعضای کامیونیتی که داوطلب هیات داوران هستند پنج نفر به عنوان داور نهایی انتخاب می شوند. طبیعی است که چون این مسابقه خرتوخر است اعضای هیات داوران می توانند در مسابقه هم شرکت کنند.
5) موضوع برنامه اول این است: ای هخا! اگر تو لاریجانی هستی و رنگارنگ هستی غلط می کنی.
به زودی اخبار مسابقه را به اطلاع علاقمندان می رسانیم.

ستاره شهیر شرق
دهم مهر 1383

توضیح اضافی: از کلیه اعضای اورکات دعوت می شود در کامیونیتی حسنی عضو شوند

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12544

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هخای ما کجایی؟ چرا پیش ما نمی آیی؟' لينک داده اند.

مهرگان به همرا نيمه شعبان
خيلي واسم جالبه که بدونم فردا اين دوست عزيزمون " دکتراهوار پيروز آفريدگار يزدي" با چه زبوني مي خواد با مردم حرف بزنه. اين حرکت به ظاهر ساده ل...
غربت نوشته ها
October 1, 2004 07:39 AM

گزارش لحظه به لحظه از حضور هخا در شهياد !
آهاي ملت ، عليرغم سم پاشي اپوزيسيون خارج و استهزاي اپوزيسيون داخل دکتر اهورا پيروز خالقي يزدي تا دقايقي ديگر ! در زمان تعيين شده با موفقيت ...
Kalagh Siah
October 2, 2004 09:49 AM

Copyright: gooya.com 2008