یکشنبه 29 مرداد 1385

ای بلر! آدم باش!


- برای شنيدن فايل صوتی پيام، اينجا را کليک کنيد. حالا که هر کس یک پیام داد برای خودش که یک بین المللی بود، از قبیل رئیس جمهور محترم که برای اون جرج بوش دبلیو و اون ضعیفه آلمانی پیام...

- برای شنيدن فايل صوتی پيام، اينجا را کليک کنيد.

حالا که هر کس یک پیام داد برای خودش که یک بین المللی بود، از قبیل رئیس جمهور محترم که برای اون جرج بوش دبلیو و اون ضعیفه آلمانی پیام داد، پس من هم برای همه اون روسای ممالک جهان پیام می دم و اول از همه برای اون بلر که رئیس جمهور لندن بود و البته رئیس اون ملکه بود که چون زن بود، من به اون پیام نمی دم و اگر هم خواستم برای یک زن پیام بدم، به شوهر اون پیام می دم که به اون زن بگه. و پیام من برای اون بلر این بود که:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای لندن! ای انگلیس! من از اینجا می خواهم برای تو یک پیام بدهم. و این پیام من خیلی مهم بود. چون تاریخی بود و برای این بود که من شما را به اسلام دعوت کنم، چون اگر تو آدم باشی اسلام برای تو بهترین دین در دنیا و آخرت است و اگر هم آدم نباشی که بدرک. پس این یک.

دوم اون اسرائیل بود که من به تو می گم ای تونی بلر که خودت شش تا بچه داری، پس یک مرد هستی و من این را قبول می کنم، پس تو چرا یک زن را وزیر خارجه خودت کردی؟ مگر اون چرچیل که چاق بود و از این سیگارهای کلفت می کشه، مرده که یک زن؟ و دوم این که تو که همیشه با علمای اسلام بودی چرا حالا رفتی با اسرائیل که دشمن اسلام بود و ما می خواهیم در هر نقشه ای که وزارت آموزش و پرورش در درس تاریخ جغرافیا و تعلیمات مدنی چاپ می کند، به جای اسرائیل اسم حماس و حزب الله را بنویسیم، پس تو هم قبول کن، چون امروز در دنیا مسلمانان آگاه شدند و خودت هم 25 نفر از آنها را دستگیر کردی و گفتی می خواستند بمب گذاری کنند.

ای بلر!
تو آدمی که یک مسلمان را دستگیر می کنی؟ بمب هم مثل اتم استفاده صلح آمیز دارد که مسلمانان عزیز ما شاید می خواستند از بمب های هواپیما استفاده صلح آمیز بکند، تو باید اون را دستگیر کنی؟ تو شخصیت داری که یک مسلمان را دستگیر می کنی ولی زن های بی حجاب را در لندن دستگیر نمی کنی؟ ای خاک بر سر بی غیرتت ای بلر! و من این پیام را می دهم تا دنیا بفهمد امروز دیگر پیام دادن به رهبران جهان از کشاورزی هم مهم تر بود.

ای بلر!
من از تو دعوت می کنم که بیایی به طهران و از تونل رسالت بازدید کنی تا دیگر ادعا نکنی که انگلیس پیشرفت کرد و ما امروز تونل های رسالت را برای ملت پابرهنه می سازیم، چون خدا گفت که آدم بدبخت بیچاره باید از اون حمایت کنی و تو اگر نمی فهمی پس من چرا به تو پیام می دم. و امروز در مملکت ما این آقای رئیس جمهور می خواهد همه جا را تونل بکشه و جاهایی را سوراخ کرد که نه انگلیس و نه آمریکا بلد نبود سوراخ کنه. و من با پل های هوایی مخالفم، چون اگر زن ها از روی اون رد بشه، جوان های بی غیرت از اون پائین تماشا می کنه، در حالی که تونل از پل خیلی بهتر بود، چون نمی شه از زیر تونل نگاه کرد.

ای بلر!
و من یک پیام برای اسرائیل می دم که چرا به حزب الله حمله کرد، اون هم بخاطر دو تا سرباز صهیونیست، مگر حزب الله می خواست با اون سرباز چی کار کنه؟ آیا اگر دو تا سرباز گرفت این باید تانک بیاره به اون که بره اون جا بچه های اون را بکشه که من وقتی نگاه می کردم حالم بد نشد، چون من چند سال مورد تجاوز عراق بودم و جنگ به خودم زیاد دیدم، ولی آدم نباید بچه مردم را بکشه، بلکه اگر مردی بیا سر کوچه دعوا و یا جنگ تن به تن با آرپی جی هفت، که البته من یادم نیست هفت بود یا هشت، چون چند سال گذشت. پس ای انگلیس! اگر آدم هستی برو اسرائیل را نابود کن و به حزب الله کمک کن و به اون اسحاق شارون هم که خواهرش بی ناموس بود، بگو که اگر تو با اون سینیور در لبنان دعوا داری، پس چرا حزب الله؟

ای بلر!
تو چند بار به حقوق بشر اشاره کردی و از این ملانوری و قنبر و گنجی و حجاریان که چپی و کمونیست بود حمایت کردی، مگر تو کمونیست شدی که حمایت؟ مگر تو استالین یا پیشه وری یا اسماعیل آقا سیمیتقو بودی که حمایت از حقوق بشر؟ در حالی که شما از همه بدتری. مگر شما اون باطری ساز بیچاره را نکشتی که اعتصاب غذا کرده بود، چون به شما مخالف بود، حالا به من حقوق بشر می کنی؟ مگر اون باطری ساز غیر از اینکه کاسب بود و دنبال یک لقمه نان، چی کار کرد که اون را زندانی کردی. و اگر اون در ایران اعتصاب غذا کرده بود ما اون را نجات می دادیم، چون مرتضوی اون را کتک می زد که غذا بخورد و هر بچه ای که بگه غذا نمی خورم یا ساندویچ کالباس می خورم و آبگوشت نمی خورم، اون را باید کتک بزنی تا دیگر از این کارهای زشت نکند. و اگر ما می خواستیم همون کاری که تو با باطری ساز کردی، با اکبر محمدی بکنیم، اون الآن از گرسنگی مرده بود، نه بخاطر چیزهای دیگر. و من به تو می گم که شما خودت حقوق بشر نمی کنی، چون مسلمان ها را در انگلیس دستگیر کردی و روزنامه های انگلیس را هم سانسور کردی و من چند تا روزنامه انگلیس را که در یک نمایشگاه کتاب اسلامی دیدم، همه اون ها انگلیسی بود و شما اجازه نمی دهی مقالات اسلامی به زبان فارسی در روزنامه های انگلیس چاپ بشه، پس تو هم حقوق بشر نیستی، ای سانسور.

ای بلر!
تو خجالت نمی کشی وقتی که مردم انگلیس و لندن و از قبیل منچستر که اسم اون بی تربیتی بود، از ترس داشت می مرد، رفتی جزیره خارج سوار کشتی شدی که تفریح کنی؟ آخر آدم بزرگ هم تفریح می کنه؟ مگر تو زن و بچه هستی که تفریح؟ مگر تو کار و زندگی و کشاورزی نداری که تفریح، اون هم در فصل کشت و برداشت. و من عکس تو را از دور دیدم که سوار قایق شدی، در حالی که رئیس جمهور محبوب ما سوار قایق نمی شه، چون یک مرد بود و نه یک زن و بچه که پول خودش را حرام می کنه سوار قایق می شه. و مردم انگلیس همانطور که شبکه اول لاریجانی گفت خیلی از دست تو ناراحت شد که چرا رفتی قایق؟ پس تو که امنیت در کشور نداری برای چی می خواهی ایران را ببری شورای امنیت. تو خودت باید بری شورای امنیت. من شنیدم که برادران ما می خواست ده تا هواپیمای تو را بدزدد و بزند به اون ساعت که ساعت لندن را خراب کنه تا اون وقت دیگه هیچ کس نفهمه تا چند ماه که ساعت چنده. پس تو هم امنیت نداری. و حالا که امنیت نداری چرا از پیشه وری حمایت می کنی برای اون سوسک که در روزنامه چاپ شد و چند نفر کمونیست چپی و فرقه اعتراض کرد که ما می خواهیم مدرسه به زبان ترکی باشه، مگر چه اشکالی داره که بچه به زبان ترکی درس بخونه؟ و من می گم زبان ترکی برای مدرسه خوب بود، ولی نه اینکه پیشه وری و استالین. و تو پول دادی به اون ها که ما را تجزیه طلبی بکنند. و می خواستی آذربایجان را برداری وصل کنی انگلیس، ای خاک برسرت که این قدر بی فکر بودی که می خواستی به من تجزیه طلبی بکنی.

ای بلر!
من در چند فیلم دیدم که مردم انگلیس غذا نداشت بخوره، از قبیل بینوایان که اون بچه گرسنه اش بود و مامورین تو به اون غذا نداد. در حالی که ما اینجا می خواستیم به زور به گنجی غذا بدیم نمی خورد، پس دیدی وضع اقتصادی ما هم از تو بهتر بود. پس قبول کن که اسلام برای تو بهتر بود نه کمونیستی و صهیونیسم. و من از طرف خداوند از تو و خانواده و شش تا بچه ات دعوت می کنم که مسلمان بشی و از اون هم نترس که زیاد درد بگیره، مرد باش و تو را بیهوش و عمل جراحی می کنند و آن وقت باید بگی اشهد ان لااله الا الله، اشهد ان محمد رسول الله، و اشهد ان علی ولی الله که دیگه اون وقت تو هم مسلمان می شوی. و حالا که مسلمان شدی باید نمازت را هم صبح اول وقت بخوانی و این پیام من بود. و به تو هم می گم که جواب نامه من را زود بنویس و بفرست، چون اون جرج بوش دبلیو و اون ضعیفه آلمانی جواب نامه های رئیس جمهور ما را نداد و اون ناراحت شد، و اگر جواب من را ندادی می آم لندن با بیل می زنم توی سرت که آدم بشی و دیگر هیچ پیامی ندارم، چون همه پیام خودم را گفتم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31323

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ای بلر! آدم باش!' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008