يكشنبه 3 خرداد 1383

انتقال سيامك پورزند به بيمارستان مهراد و عمل جراحي امروز وي، شهروند

شهروند ــ خسرو شميراني: ليلي پورزند پنجشنبه طي يك گفت و گوي تلفني به شهروند گفت كه پدرش ساعاتي قبل از اين گفت و گو به بيمارستان مهراد واقع در خيابان ميرعماد منتقل شده است.
او همچنين گفت، پدرش روز يكشنبه 23 مي توسط دكتر زالي و با نظارت دكتر طباطبايي تحت عمل جراحي ستون فقرات قرار خواهد گرفت. وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا وضعيت قلب سيامك پورزند مانع از عمل جراحي نيست، گفت: دكتر عالي دائي متخصص قلب پدرم انجام عمل را از ديدگاه خودش توصيه نميكند، زيرا قلب وي از شرايط مساعدي برخوردار نيست.
ليلي پورزند در اين رابطه توضيح داد: از آنجا كه جراح متخصص اعصاب دكتر زالي در صورت عدم انجام اين عمل خطر قطع نخاع را پيش بيني كرده است، پدرش خود اصرار به انجام اين عمل داشته و ريسك آن را پذيرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ليلي پورزند در ادامه گفت: در صورت مساعد بودن نتايج اين عمل مرحله دوم و اصلي آن سه ماه ديرتر طي يك جراحي 8 ساعته انجام خواهد شد.
لازم به يادآوري است كه سيامك پورزند بيش از يك سال پيش طي نامه اي به مسئولان، ضرورت انجام اين عمل را خاطرنشان كرده بود، اما نه تنها به نامه وي ترتيب اثر داده نشده بود بلكه يك سال گذشته را در زندان با كمترين امكانات مراقبتي و درماني و تحت شرايط سخت جسمي و روحي به سر برده است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8052

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتقال سيامك پورزند به بيمارستان مهراد و عمل جراحي امروز وي، شهروند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016