يكشنبه 17 خرداد 1383

آب بيمارستان سينا قطع شده، فرياد گريه ناشي از درد انصافعلي هدايت در بخش جراحي پيچيده است، پيمان پاک مهر

پيمان پاك مهر – روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Date:1383/03/17 13:00

تبريز نيوز: سرويس سياسي: آب بيمارستان دولتي سينا در تبريز از سه روز اخير به صورت متناوب قطع شده و بوي گند و تعفن بخش هاي اورژانس،‌ جراحي و عفوني را در برگرفته است .

دراثر قطعي آب بيماراني كه نياز فوري به آب دارند در بدترين شرايط قرار گرفته اند بطوريكه فرياد گريه و ناله ناشي از درد انصافعلي هدايت خبرنگار تبريزي كه از زندان تبريز به بخش جراحي منتقل و مورد عمل جراحي روده قرار گرفته و نياز شديدي به آب دارد در بخش جراحي پيچيده است . هر چند پرستاران فقط به تزريق آمپول هاي مسكن به وي اكتفا مي كنند ولي اين خبرنگار در وضعيت بسيار وخيمي قرار دارد .

تاكنون تلاش خبرنگاران تبريز نيوز براي يافتن رييس بيمارستان يا مقامي پاسخ گو مقدور نشده است .

فردي كه خود را خانم ميرزايي و رييس دفتر رييس بيمارستان سينا ناميد ضمن تاييد قطعي آب در پاسخ به تماس هاي مكرر گفت : ما واحدي به نام روابط عمومي نداريم ، بله مدتي است كه آب قطع شده و به دليل كاهش فشار ، آب به طبقات بالا نمي رسد .

قطعي آب بيمارستان سينا در تبريز اعتراض بيماران بستري شده و همراهان آنان را برانگيخته است ولي كسي حاضر به پذيرش مسوليت و پاسخ گويي نيست .

محمدي فرماندار تبريز هم كه دقايقي قبل در جريان قطعي آب بيمارستان سينا و وضعيت انصافعلي هدايت خبرنگار قرار گرفته است به خبرنگار ما گفت : بلافاصله اقدامات لازم را انجام خواهم داد .

فرماندار تبريز به عنوان تنها مقام دولتي كه حاضر به پاسخ گويي بوده و پيگير اين موضوع است افزود : با آقاي نجفي ، رييس بيمارستان هم صحبت كردم و از وي خواستم هر چه سريعتر به اطاق انصافعلي هدايت رفته و مشكل وي را حل كند .

خبرنگار تبريز نيوز مطلع شد ، دقايقي پس از اطلاع از وضعيت بيمارستان سينا و وخيم شدن وضعيت جسمي انصافعلي هدايت ،‌ برخي از اعضا شبكه مدافعين حقوق بشر اسلامي و فعالين حقوق بشر در تبريز به بيمارستان مراجعه و به طور جدي پيگير موضوع هستند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فعالين حقوق بشر در تبريز طي گفتگو هاي جداگانه اي با تبريز نيوز ، ضمن اعتراض شديد به وضعيت پيش آمده خواهان انتقال بيماران نيازمند به آب و انصافعلي هدايت به ساير بيمارستان هاي تبريز هستند . آنان عواقب هر گونه خطر جاني اين خبرنگار را متوجه مسيولين مربوطه دانسته و از اقدامات فرماندار تبريز قدرداني نمودند . فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران مستقل ، از " محمدي " ، ‌فرماندار تبريز به عنوان مدافع حقوق بشر و آزادي اطلاع رساني نام مي برند .

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8591

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آب بيمارستان سينا قطع شده، فرياد گريه ناشي از درد انصافعلي هدايت در بخش جراحي پيچيده است، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016