شنبه 6 تير 1383

با صدور بيانيه‌ مشتركي، آمريكا و اتحاديه‌ اروپا تجديدنظر ايران در تصميم اخيرش را خواستار شدند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي
به گزارش خبرگزاري فرانسه، آمريكا و اتحاديه اروپا امروز (شنبه) گفتند كه از تصميم اخير ايران براي ازسرگيري قطعات سانتريفيوژ نگران شده‌ و “تجديدنظر ايران در تصميم‌اش را خواستار شدند“.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين خبرگزاري فرانسوي افزود كه آنها در بيانيه مشتركي در غرب ايرلند اعلام كردند: ما از تصميم اخير ايران براي ازسرگيري قطعات سانتريفيوژ نگران شده‌ و تجديدنظر ايران در تصميم‌اش را خواستاريم.
به گزارش ياد شده، در ادامه‌ي اين بيانيه آمده است: ما تكرار مي‌كنيم كه ايران بايد كاملا به پيمان منع گسترش تسليحات هسته‌يياتمي و توافق پادمان هسته‌يي پايبند باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هم‌چنين به گزارش پايگاه اينترنتي ”اي‌يو بيزينس“، اين بيانيه مي‌افزايد: براي اين منظور، بار ديگر بر قطعنامه‌هاي شوراي حكام آژانس اتمي درباره ايران كه در آن از همكاري ناكافي ايران تاكيد مي‌كنيم و از ايران مي‌خواهيم فعالانه همكاري به موقع، جامع و كاملي را با بازرسان آژانس بين المللي انرژي اتمي در بازديد از مراكز هسته‌يي ايران داشته باشد و كليه‌ي فعاليت‌هاي در زمينه‌ي غني سازي اورانيوم را به حالت تعليق درآورد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9409

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با صدور بيانيه‌ مشتركي، آمريكا و اتحاديه‌ اروپا تجديدنظر ايران در تصميم اخيرش را خواستار شدند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016