جمعه 19 تير 1383

محسن رضايي: جوانان نسل سومي‌هاي امروز، انقلاب ديگري را رقم خواهند زد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با قدرداني از رشادت‌هاي بي‌نظير عشاير در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: عشاير غيور ايران اسلامي كانون معرفت، ادب، شجاعت و دينداري هستند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محسن رضايي طي سخناني در مراسم اختتاميه‌ي پنجمين اردوي بزرگ دانش‌آموزان دختر عشاير كشور، افزود: جوانان ديروز انقلاب اسلامي را رقم زدند و جوانان نسل سومي‌هاي امروز، انقلاب ديگري را رقم خواهند زد.

وي با بيان اين كه انقلاب نسل سومي‌ها همان تحول فرهنگي ـ اقتصادي در بيست سال آينده‌ي ايران است، ادامه داد: امروز كشور نياز به تحول جدي دارد و اين انقلاب بايد در ابعاد فرهنگي و اقتصادي باشد.

رضايي تاكيد كرد: بايد با همت و تلاش، كشور را در بيست سال آينده به يك كشور پيشرفته و قدرت اول در منطقه تبديل كنيم و اين مهم فقط با همت جوانان برومند كشور به دست مي‌آيد.

وي با بيان اين كه جوانان بايد در سند چشم‌انداز پيشگام باشند اعلام كرد: امروز بدون حضور جوانان در مسايل فرهنگي و اقتصادي به توسعه دست نمي‌يابيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير مجمع تشخيص نظام از همه‌ي دانش‌آموزان خواست در تبيين و اجراي بهتر سند چشم‌انداز بيست ساله‌ي كشور، همگام با مسوولان تلاش كنند.

در اين مراسم دكتر عباسي مدير كل آموزش و پرورش عشاير كشور با اشاره به نقش مثبت و سازنده‌ي عشاير در طول تاريخ و نيز دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، به فعاليت‌هاي پنج ساله‌ي آموزش و پرورش عشاير اشاره و موفقيت‌هاي دفتر آموزش و پرورش عشاير كشور را تشريح كرد.

در اردوي سه روزه‌ي دختران دانش‌آموز عشاير، برنامه‌هاي شاد و متنوعي از قبيل انجام فعاليت‌هاي خاص عشايري، برگزاري نمايشگاه صنايع دستي و بومي، محلي ـ بومي، برگزاري فعاليت‌هاي فرهنگي، شبي با هنرمندان عشاير،‌عصر شعر نسيم كوچ، هم انديشي، ميزگرد بهداشتي را به اجرا گذاشتند و از اماكن مذهبي، علمي‌، تاريخي و تفريحي بازديد به عمل آورند.

در اين مراسم جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، ميهماناني از حوزه‌ي ستادي وزارت آموزش و پرورش و ساير وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌ها، مديركل آموزش و پرورش عشاير كشور و روساي ادارات آموزش و پرورش عشاير كشور حضور داشتند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9895

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: جوانان نسل سومي‌هاي امروز، انقلاب ديگري را رقم خواهند زد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016