دوشنبه 22 تير 1383

وقتي کفگير به ته ديگ مي خورد! پويان انصاري

Pouyan49@yahoo.se

انتخابات رياست جمهوري اسلامي در راه است هرچند يکسال ديگر، ازپُست تشريفاتي خاتمي باقي مانده ولي از هم اکنون اينجا و آنجا زمزمه هايي به گوش ميرسد و نامزدهاي احتمالي اين پُست بي بو و خاصيت در ايران، براي ارزيابي و انعکاس آن در جامعه حرفي هايي مي زنند که مي تواند از طرف دوستان خودي آنها هم باشد ، از اينرو آنها در فرصت هاي مناسب اعلام مي کنند ، مثلا ، لاريجاني ، حسن روحاني و يا ولايتي براي اين مقام واجد شرايط هستند ، بعد خود اين به اصطلاح کانديدها ، اعلام مي کنند که نه اينطور نيست واين مسئله شايعه است که در حوصله اين نوشته نيست که به اين مسائل پرداخته شود و فعلا کاري با آنها نيست ، ولي نکته بسيار جالب و خنده آور، حرکات بعضي ازاين اصلاح طلبان است چرا که آنها به خاطراينکه بار ديگر به نحوی در" قدرت " شريک شوند دست به هر وسيله اي ميزنند ، و کاري هم به اين مسئله ندارند که ديگر پايگاهي در ميان مردم بخصوص نسل جوان ندارند و بخوبي به اين امرهم واقف اند که ديگر حناي آنها در بين مردم رنگي ندارد ، ولي از آنجايي که اين دسته افراد معتقدند حرف مرد يکي است به حيله اي ديگر متوسل شده اند که بگويند اصلاحات هنوز " نفس " دارد .

شکست مفتضحانه ی اين به اصطلاح ، اصلاح طلبان در مجلس هفتم پاداش ارزنده اي بود که از طرف مردم کشورمان به خاطر " 6 سال تلاش و فعاليتشان " گرفتند که البته بهتر است گفت مُشت محکمي بود از جانب مردم بر دهان اين ياوه گويان ، ولي همانطور که گفته شد اين دسته از دوم خردادي ها و افراد ديگرحول و حوش اين طيف ، به سادگي حاضر نيستند از " قدرت " بي قدرت شوند و به خاطر منافع حقير خود، باز دست بکار يک سري تئوري هاي بي سر وته مي شوند مثل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ، صادق زيبا کلام ، بهزاد نبوي ....... و شرايط را به دلخواه طوري در ذهن خود به تصوير مي کشند که به اين نتيجه مضحک برسند که يکي ازدلایل شکست اصلاحات ، عدم توجه ويژه به عاليجناب سُرخ پوش بوده است .
آیا اين دسته از دوم خردادي ها و يا اصلاح طلبان ، فرياد نيروهاي مبارز را ،پس از انتخاب خاتمي بعنوان رئيس جمهور تشريفاتي نشنیدند ، که مي گفتند: اين رژيم اصلاح ناپذير است وچانه زدن با اين رژيم آدم خوار جز اتلاف وقت ثمری ندارد؟
بگذريم از اينکه امروز خيلي ها به همان نتيجه اي رسيدند که انسان هاي مبارز سال ها پيش آن را فرياد کردند به خصوص در رابطه با خاتمي،حال اين افراد به قول معروف " ول کن" نيستند از اينروبراي جبران شکست مفتضحانه خود به ياد رفسنجاني افتادند .
آنها معتقدند که بر خورد با عاليجناب سُرخ پوش ، که منفورترين چهره نظام جمهوري اسلامي است غیر منصفانه و ناعادلانه بود و باید از ایشان دلجویی شود.
زماني که " سلطان قلب ها " خاتمي ، بر سر کار آمد دوم خردادي ها او را ناجي مردم و پيامبر آزادي ناميدند ولي در مدت 7 سالی که شعارهای خاتمیِ ـ رئيس جمهور روي کاغذ ـ تمام شد، و با اینکه ایشان ديگر حرفي براي گفتن نداشت و بارها خاطر نشان کرد که من دراين نظام قدرتي ندارم و بقول معروف با زباني ديگر بيان کرد " بابا من نرم " ، ولي دوم خردادي ها ميگفتند ، " به دوش " ، تا بلاخره بعد از بلايي که نظام جمهوري اسلامي در زمان خاتمي به سر مردم آورد اوهم مانند بنده ی سراپا تقصیر! فقط نظاره گربود ، و بعضي وقتها هم براي خالي نبودن عريضه مانند بنده شعار مي داد، با اين تفاوت که اینجانب مي گفتم مرگ برجمهوري اسلامي ، ايشان مي فرمودند دخالت در قانون اساسي خيانت است . من شعار ميدادم حفظ اين نظام يعني نابودي ايران ، ايشان مي فرمودند براي حفظ اين نظام بايد کوشيد. تا ديگر بر همه روشن شد که خاتمي فريبي بيش نبود به جز براي بعضي از اين به اصطلاح " اصلاح طلبان" از اينرو به سراغ عاليجناب سُرخ پوش مي روند و زمزمه هايي را در دفاع از او شروع مي کنند ، قبل از هر چيز بايد به اين افراد گفت حداقل از اکبرگنجي ، دوست خودتان خجالت بکشيد ، نوشته هاي گنجي در رابطه با رفسنجاني يادتان رفته ؟ ! .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شما وقاحت را به درجه اي رسانده ايد که فکر می کنید که به عاليجناب سرخ پوش اين مافياي قدرت، بي مهري شده و براي دلجويي اش او را دعوت به رياست جمهوري آينده می کنيد ! آيا فراموش کرده ايد که مردم زجرکشيده ايران در انتخابات مجلس ششم راي خودشان را دادند و او را" آغا 30" کردند ! بعد هم شما از آزادي و راي مردم صحبت مي کنيد! چرا به راي مردم احترام نمي گذاريد ؟ چگونه باید مردم به شما نشان دهند که رفسنجاني باعث اين همه فجایع در ايران است.
البته وقتي کفگير شما اصلاح طلبان به ته ديگ مي خورد بايد هم رفسنجاني از آن بيرون آيد.
سازمان مجاهدين اسلامي ! آقايان صادق زيبا کلام ! و بهزاد نبوي ها ...! شما ها فکر مي کنيد اگر از عاليجناب سُرخ پوش دلجويي کنيد نظر مردم نسبت به اين چهره منفور و مافياي قدرت عوض خواهد شد؟ شما فکر مي کنيد اين رژيم ماندني است ؟ خود بهتر می دانید که در اولين حرکت براي سرنگوني اين رژيم ، زماني که توده هاي ميليوني به خيابان ريختند رفسنجاني جزو اولين کساني خواهد بود که در دادگاه مردمي به خاطرجناياتش و نابودي ايران ، مجازات خواهد شد ( البته اگر به دست مردم داغديده ايران تکه پاره نشود )، چگونه شما به خودتان اجازه مي دهيد که به خاطر منافع حقيرخود ، و يا هر چيز ديگر، ميليون ها انسان ستم کشيده ايراني را زير پا له کنيد و در پي دلجويي از اين خائن خود فروش باشيد؟ فراموش نکنيد اين گفته هاي شما در خاطرِ مردم ايران مي ماند ، و در آنروز بايد پاسخگوی مردم باشيد.

فراموش نکنید که مردم ما به آن حد از شعور و آگاهي رسیده اند که ديگر فريب خاتمي و خاتمي چي های آینده ( از نوع سرخ پوش و سبز پوش ) را نخورند .

ايکاش بار ديگر بخاطر اينکه سيلي ديگری از مردم بخوريد ، ورق بر مي گشت و قوانین جمهوري اسلامي به خاتمی اجازه می داد که دوباره در انتخابات یا هر پست دیگری شرکت کند . آن وقت نه تنها شما ، که خاتمي هم مي گفت پس آن 20 ميليون که به من راي دادند کجا هستند ؟!

نمي دانم ، شايد هم پُشت پرده در رابطه با کانديد کردن رياست جمهوري عا ليجناب سُرخ پوش ، بين شما اصلاح طلبان وافرادي مانند صادق زيبا کلام و ....... و رفسنجاني ، زد و بندهايي شده ، اما آن چه مُسلم است اگر همه ی شما از رهبر گرفته تا خاتمی و همه ی آیت الله ها و همه ی دوم خردادی ها و مردادی ها واصلاح طلبان از اين چهره هميشه منفور ابدي در بين مردم ستم کشيدهِ ايران حمایت کنید ، کسی به این مزدور خائن رای نخواهد داد. ( هرچند درنظام ولايت فقيه راي مردم معنايي ندارد ) مگر آنکه رهبر و يا يکي از آيت الله ها ، تائيدیه ي رئيس جمهوري عاليجناب سُرخ پوش رفسنجاني را شبي درخواب از صاحب زمان بگيرند ، آن وقت ديگر مسلما کاري نميتوان کرد و حتما 20 ميليون راي از صندوق ها بيرون خواهد آمد !
2004-07-12

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9967

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وقتي کفگير به ته ديگ مي خورد! پويان انصاري' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016