چهارشنبه 14 مرداد 1383

گري سيک، مانتوهاي کوتاه، چسبان و بدن نما دختران ايراني را نشانه اي از آزادي و آزادگي توصيف کرد، جمهوري اسلامي

« گري سيک » يکي از اعضاي اسبق شوراي امنيت ملي آمريکا از بدحجابي و بي حجابي دختران ايراني ابراز خرسندي کرد. وي با اشاره به اينکه دختران ايراني مانتوهاي کوتاه , چسبان و بدن نما مي پوشند آنرا نشانه اي از آزادي و آزادگي توصيف کرد و گفت : « هم اکنون بخشي از زنان ايراني به نحوي لباس مي پوشند که ديگر نمي توان اسم آنرا حجاب گذاشت و اين وضعيت از تحولاتي است که طي چند سال اخير در بهبود وضعيت زنان ايراني ايجاد شده است » . متاسفانه اين قبيل اظهارنظرها هنوز نتوانسته برخي از مسئولين را از خواب غفلت بيدار و متوجه انحرافاتي که در وضعيت فرهنگي و اجتماعي کشور ايجاد شده , نمايد.

جورج بوش رئيس جمهور آمريکا طي سخناني در کاخ سفيد که به منظور توجيه حمله به عراق و جنايات نظاميان اين کشور در کشور اشغال شده عراق صورت مي گرفت در پاسخ به سئوال يک خبرنگار گفت : « آمريکا نسبت به فعاليتهاي هسته اي ايران حساس است و آنرا با جديت دنبال مي کند. » وي که در پاسخ به سئوال يکي از خبرنگاران امنيتي سخن مي گفت تاکيد کرد که آمريکا و اروپا در موضوع وارد آوردن فشار بر ايران همسو هستند. وي اعلام کرد ژنرال پاول وزيرخارجه آمريکا در مورد ايران با همتايان فرانسوي , انگليسي و آلماني خود و همچنين آژانس بين المللي انرژي اتمي از نزديک درحال همکاري است . در همين حال از محافل مطلع خبر مي رسد آمريکا خواستار ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيت در اجلاس ماه آينده شوراي حکام است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

« کوندليزارايس » مشاور امنيت ملي بوش از تلاش هاي آمريکا براي تهيه قطعنامه بسيار تند عليه جمهوري اسلامي ايران و تحميل آن به آژانس بين المللي انرژي اتمي خبر داد. وي خواستار منزوي شدن ايران به خاطر فعاليتهاي هسته اي شد و افزود اروپا در اين زمينه کاملا هماهنگ با آمريکا عمل مي کند. اظهارات اين مقام آمريکايي بار ديگر نشان دهنده سلطه آمريکا بر آژانس بين المللي انرژي اتمي و همسويي اروپا با سياستهاي سلطه طلبانه آمريکاست .

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10673

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گري سيک، مانتوهاي کوتاه، چسبان و بدن نما دختران ايراني را نشانه اي از آزادي و آزادگي توصيف کرد، جمهوري اسلامي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016