جمعه 13 شهريور 1383

جلوگيري از حمله به ايران، راز افشاي جاسوس اسراييلي، بازتاب

برخي گروه‌هاي ملي آمريكايي، رسوايي «جاسوسي اسراييل در پنتاگون» را فاش كردند تا به اين ترتيب مانع از حمله افراطي‌هاي اسراييل به تأسيسات هسته‌اي ايران و روشن شدن آتش جنگ هسته‌اي در خاورميانه شوند.

يك سياستمدار برجسته آمريكايي گفت: رسوايي جاسوسي اسراييل در پنتاگون، با هدف جلوگيري از حمله اين رژيم به ايران فاش شده است.
به گزارش سرويس ديپلماتيك «بازتاب»، ليندون لاروش، سياستمدار برجسته آمريكايي كه ضدصهيونيست نيز به شمار مي‌آيد، گفت: برخي گروه‌هاي ملي آمريكايي، رسوايي «جاسوسي اسراييل در پنتاگون» را فاش كردند تا به اين ترتيب مانع از حمله افراطي‌هاي اسراييل به تأسيسات هسته‌اي ايران و روشن شدن آتش جنگ هسته‌اي در خاورميانه شوند.
روزنامه «البيان» ـ چاپ امارات ـ نوشت: لاروش كه يكي از رقباي جان كري براي نامزدي حزب دمكرات در انتخابات رياست‌جمهوري آمريكا بود، در مقاله‌اي كه در مجله «Executive Inteligence Review» درج شده تصريح كرده است: رسوايي جاسوسي اخير چيز تازه‌اي نيست، بلكه اين موضوع مربوط به گذشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: برخي گروه‌هاي وطن‌پرست، داخل دولت و دستگاه‌هاي اطلاعاتي آمريكا حضور دارند كه با هوشياري براي جلوگيري از حمله اسراييل به ايران كه برخي عناصر تندرو در دولت اسراييل به دنبال آن هستند، موضوع جاسوسي اين رژيم در پنتاگون را فاش كرده‌اند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11564

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلوگيري از حمله به ايران، راز افشاي جاسوس اسراييلي، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016