دوشنبه 4 خرداد 1383

پزشكان: احتمال فلج كامل سيامك پورزند وجود دارد، رويداد

Pourzand.gif

روزنامه‌نگار 74 ساله زنداني روز يكشنبه تحت عمل جراحي قرار گرفت

«سيامك پورزند» روزنامه‌نگار قديمي كه از اوايل ارديبهشت ماه به علت بيماري در زندان به بيمارستان منتقل شده، صبح روز يكشنبه سوم خردادماه مورد عمل جراحي قرار گرفت. به گزارش خبرنگار «رويداد»، جراحي ستون فقرات سيامک پورزند در بيمارستان مهراد تهران واقع در خيابان ميرعماد , تحت نظارت متخصصين دکتر زالي و دکتر طباطبايي انجام شد .
وخيم شدن اوضاع ستون فقرات سيامک پورزند در اثر حبس درازمدت و آزار و شکنجه‌هاي بيشمار، علت اصرار پزشکان معالج وي به اين عمل بود . طبق نظر پزشکان متخصص مغز و اعصاب در صورت عدم اجراي اين عمل روي ستون فقرات او , طي چند ماه آينده نخاع او قطع شده و به فلج کامل دچار خواهد شد . از سوي ديگر دکتر عالي دايي متخصص قلب و پزشک معالج آقاي پورزند، خطر ضعف قلب و عدم توانايي تحمل جراحي بيش از 8 ساعت را يادآوري کرده است .

لازم به يادآوري است که سيامک پورزند از روز جمعه اول خردادماه به اين بيمارستان منتقل شده ولي سازمان زندانها اعلام كرده كه او را در مرخصي به سر مي‌برد.

سيامک پورزند سال گذشته در نامه‌اي خطاب به شاهرودي وخامت اوضاع خود و نياز به پيگيري‌هاي درماني را يادآوري کرده بود، در عوض مأمورين از وي شرکت در شوهاي تلويزيوني و نوشتن برگه هاي بازجويي عليه روشنفکران و اهل فرهنگ را خواستار شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8097

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پزشكان: احتمال فلج كامل سيامك پورزند وجود دارد، رويداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016